Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال و رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ پشت خط برنامه نود آمدند و درباره درصد بلیت‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۸۸ دعوای مفصلی داشتند. آفتاب‌‌نیوز : بحث داغ نحوه حضور تماشاگران در استادیوم برای بازی دربی روز پنجشنبه سوژه برنامه نود بود که در همین راستا امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال و سعید فتاحی ، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ پشت خط تلفنی این برنامه آمدند و در خصوص این مسئله صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتحی در ابتدا گفت:

    متاسفانه آقای فتاحی مطالبی را اعلام کرده اند که دور از واقعیت است. بحث ۹۰-۱۰ یک بحث منطقی است که در فوتبال جهان وجود دارد. این پیشنهاد در شورای تامین مطرح شد و تمام اعضا بنا به دلایلی مثل عدم وجود زیرساخت و عدم امکان تفکیک طرفداران، با این پیشنهاد مخالفت کردند.

    من اگر می‌خواستم پوپولیستی و عوام فریبانه برخورد کنم، باید هوادارم را تحریک می‌کردم که باید ۹۰ درصد استادیوم در اختیار ما باشد، اما آیا واقعا چنین امکانی وجود دارد؟ ما باید واقع بین باشیم.

سپس سعید فتاحی وارد بحث شد و در پاسخ به مدیرعامل استقلال گفت:

    قانون ۹۰-۱۰ برای باشگاه‌ها است نه سازمان لیگ. در جلسه شورای تامین ما اعلام کردیم طبق قانون و به دلیل تصویب شورای امنیت ورزش باید این مسئله اجرا شود. اما مدیرعامل استقلال اعلام کرد که، چون زیرساخت آماده نیست ما با ۵۰-۵۰ موافقیم. کدام زیرساخت آماده نیست؟ مگر در استادیوم پارس جنوبی و نساجی که تماشاگران به صورت ۹۰-۱۰ می‌نشینند زیرساخت آماده است؟ اصلا همه اعضای شورای تامین مخالف، آقای فتحی چرا به عنوان مدیرعامل استقلال از حق تیمش کوتاه آمد؟

فتحی در پایان گفت:

    نیروی انتظامی رسما اعلام کرد که ما امنیت شرایط ۹۰-۱۰ را تقبل نمی‌کنیم. این صحبت به چه معناست؟ اگر خون از دماغ کسی بیاید من به عنوان اولین نفر مسئول هستم.

خبر ورزشی کد خبر: ۵۴۷۴۵۹ تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استادیوم آزادی برنامه نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، با اعلام کمیته اخلاق امیر حسین صادقی، بازیکن پیشین باشگاه استقلال جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محـل این کمیته باید حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 845977 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • دعوای مزد کارگران به کجا می رسد؟
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی