Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@10:31:52 GMT

نشست منطقه ای هم اندیشی مبلغین مقیم و

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۶۷۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان /در این نشست که با حضور مهندس علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا در مجلس و همچنین حجت الاسلام رستمی نیا،معاون فرهنگی وپژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستانوامام جمعه موقت شهرستان انجام شد ،معضلات فرهنگی از جمله سکونتگاه های غیر رسمی و آسیب های اجتماعی منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام علی قندعلی در این نشست از زحمات قابل توجه روحانیون بومی شهرستان و توجه جدی آنان به فعالیت های فرهنگی تقدیر و تشکر کرد و از حمایت همه مسئولین بخصوص نماینده شهرستان ابراز امیدواری کرد فعالیت ها بیش از پیش گسترده تر خواهد شد.
قندعلی توجه جدی مبلغین به فرامین مقام عظمای ولایت در جزیره ای عمل نکردن وتدوین راه کارهای مناسب و همچنین استفاده از فضای مجازی و رسانه های نوین را رسالت بسیار جدی و مهم تبلیغی روحانیون در عصر امروزی دانست و خاطر نشان ساخت غفلت از این موضوعات مهم وپدیده های نوین آثار بسیار زیان باری را در پی خواهد داشت.
وی افزود تبلیغ دین وشریعت الهی با همه ی گستردگی و جوانب بسیار زیاد آن قطعا با سختی های گوناگونی مواجه است و اهل بیت عصمت و طهارت بخصوص خاندان سیدالشهداء علیهم السلام در این مسیر از همه ی داشته های خود در این مسیر دشوار گذشتند و اگر چه به شهادت واسارت آنان منجر شد ولی درس آزاد مردی واستقامت آنان جاودانه شد و مبلغین و رهروان راه حسین ع ان شاء الله توفیق پیدا کرده اند در آن مسیر قدم بردارند که افتخاری وصف ناشدنی ست.
وی نقش روحانیون در ترویج نماز و تبلیغ دین با همت جهادی به منظور مقابله با هجمه های همه جانبه دشمنان امروزی را افتخاری مهم برای مبلغان راه حسین علیه السلام دانست.
قندعلی از حضور مبلغین اعزامی از قم بخصوص پیشکسوتان تبلیغ تقدیر و تشکر کرد و از طرح ریزی سازمان جهت اعزام مبلغین به روستاها خبر داد.
در این نشست حجت الاسلام رستمی نیا هم افزایی همه نهادهای فرهنگی را جهت پیشبرد اهداف تبلیغی بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و بر لزوم هماهنگی همه مجموعه ها در مقابله با جنگ تمام عیار دشمن تاکید کرد.
وی آسیب های فزاینده اجتماعی را نشانه ای از برنامه ریزی دقیق دشمن با هدف تخریب باورهای مردم دانست و بر هم اندیشی همه ی برنامه ریزان فرهنگی تصریح کرد.
رستمی نیا به نقش دشمن در شایعه سازی و سیاه نمایی اشاره و بر دقت مبلغین به این موضوعات تصریح کرد.
در ادامه مهندس علی عسکر ظاهری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از نشست منطقه ای روحانیون و مهم دانستن چنین نشست هایی عنوان کرد؛ایران اسلامی قابلیت ها و ظرفیت های بسیار گسترده ای دارد که دولت باید با بکارگیری همه ی این ظرفیت ها از مشکلات سخت اقتصادی عبور کند و مطمئنیم که این مشکلات مردم با تلاش جهادی همه دست اندرکاران در کوتاه ترین زمان ممکن قابل حل است.
مهندس علی عسکر ظاهری بر حمایت خود از فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و افزود؛روحانیون ومبلغین اسلام ناب محمدی همواره بازوان توانمند نظام بوده اند و با مجاهدت این نسل روشن و آگاه وبصیرت افزایی آنان نقشه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بر آب خواهد شد.
دراین نشست حجت الاسلام بختیاری سیستانی از مبلغین اعزامی قم برخی راهکار های اشتغالزایی که در استان های دیگر اجرا شده بود را راهکار مناسبی برای حل برخی از مشکلات اشتغال جوانان دانست و بر حمایت نماینده شهرستان از چنین طرح هایی تاکید کرد و خواستار توجه روحانیون به مشکلات مردم و همچنین ترویج و اجرای طرح های زود بازده کشاورزی و دامداری بین مردم شد.
گفتنی است این نشست با حضور بیش از ۷۰نفر از مبلغین مقیم و اعزامی شهرستان های لالی، اندیکا و مسجدسلیمان برگزار گردید که امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان،رئیس حوزه علمیه، مسئولین عقیدتی سیاسی زندان، ارتش،رئیس دانشگاه پیام نور،روسای عقیدتی سیاسی تانک سازی، هوانیروز و رئیس سازمان تبلیغات لالی نیز حضور داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان، گفت: این پروژه بر اساس تخصیص و مجوزهای وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و به جز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث رونق منطقه خواهد شد.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمیرم، اظهار کرد: در جریان این سفر روند تکمیل برخی از پروژه‌های زیرساختی شهرستان که از مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری و سفر شهرستانی استاندار اصفهان هستند، مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: روند اجرای یکی از پروژه‌های تأمین آب استان و شهر اصفهان نیز بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه تأمین کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان است، عنوان کرد: این پروژه بر اساس تخصیص و مجوزهای وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و بر این باور هستیم که به جز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث توسعه گردشگری شهرستان سمیرم نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت استفاده از نیروی مورد نیاز این طرح‌ها با مردم شهرستان سمیرم است که همین امر منجر به اشتغالزایی و رونق خدمت‌رسانی در شهرستان خواهد شد.

زینلیان با اشاره به اینکه امیدوار هستیم این پروژه بتواند فتح باب مناسبی برای توسعه شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: در مطالعات انجام شده برای اجرای این پروژه، مطالبات مردم شهرستان نیز در نظر گرفته شده است که از سنوات گذشته به دلیل محدودیت منابع نادیده گرفته شده بود.

وی تأکید کرد: پایدار شدن جریان آب که به واسطه این پروژه اتفاق خواهد افتاد این امکان را می‌دهد که در حقوق مردم و محیط زیست منطقه اتفاقات مناسبی بیفتد و برای کشاورزانی که تخصیص خودشان را از وزیر نیرو و جهاد کشاورزی گرفته‌اند کمک می‌کند که حقوق مردم به نحو شایسته تأمین شود.

کد خبر 751241

دیگر خبرها

  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه