Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@15:07:00 GMT

دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۶۷۷۴

دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز دوشنبه در دیدار با اعضای سپاه، پیشکسوتان و بسیجیان این شهرستان افزود: بهره مندی از فرهنگ دفاع مقدس تمامی توطئه و نقشه های دشمن را برملا و خنثی می کند و ما به عنوان پیام رسان خون شهدا باید این گنجینه عظیم را به نسل جوان و آینده انتقال دهیم.
وی اظهارداشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا ازخودگذشتگی و فداکارهای مردم این سرزمین یادآوری و پاس داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه گناوه گفت: دشمن بعثی با هماهنگی و حمایت ابرقدرت ها قصد از پای درآوردن شجره طیبه نوپای انقلاب را داشتند که با وحدت و یکدلی و تبعیت از امام راحل در این جنگ نابرابر سرافراز و سربلند شدیم.
وی افزود: در این برهه نیز دشمنان با استفاده از جنگ اقتصادی و تبلیغاتی تلاش دارند تا مردم را از نظام و انقلاب دلسرد و ناامید کنند که باید با وحدت و همدلی همانند دوران دفاع مقدس در برابر آنان ایستادگی کنیم.
امام جمعه گناوه بیان کرد: با انتقال فرهنگ دفاع مقدس که ریشه در عاشورا دارد یک بار دیگر دشمن را شکست داده و بزرگترین جشن 40 سالگی انقلاب را در دهه فجر برگزار خواهیم کرد.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 60 برنامه با محوریت انتقال فرهنگ عاشورایی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و وحدت و یکدلی برگزار می شود.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: برنامه های پیش بینی شده دفاع مقدس توسط خود بسیجیان برنامه ریزی شده و تلاش داریم به نحو شایسته باحضور اقشار مختلف جامعه اجرا شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس 230 شهید تقدیم انقلاب و میهن کرده است.
6164/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 استان بوشهر امام جمعه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس عاشورا اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • گیاهان خوراکی خودرو؛ گنجینه‌ای ارزشمند در چهارمحال و بخیاری
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور