Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:06:38 GMT

تجمع رهروان زینبی در آذربایجان غربی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۶۷۷۹

تجمع رهروان زینبی در آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: همزمان با سالروز آغاز دوره اسارت حضرت زینب (س) و اهل بیت امام حسین (ع) در سال 62 هجری قمری، تجمع بزرگ رهروان زینبی در چهار بقعه متبرکه و امامزاده استان برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تجمع درامامزادگان غریب حسن (ع) ارومیه، بقعه شیخ نوایی خوی، امامزاده برگشاد سلماس و زیارتگاه حضرت عباس (ع) میاندوآب برگزار شد و مورد استقبال شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بانوان رهرو حضرت زینب (س) با حضور گسترده خود در این تجمع ضمن آشنایی با وقایع آن دوران، با حضرت زینب (س) پیمان دوباره بستند.
وی ادامه داد: این آیین در قالب سوگواره عاشورایی برگزار شد و روحانیان حاضر در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان، شخصیت سیدالشهدا (ع) و یاران شهید آن حضرت را تبیین کردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی بیان کرد: این نوعاز برنامه های روشنگرانه با توجه به استقبال بسیار خوب مردم در بازه زمانی عاشورا تا اربعین حسینی (ع) به صورت مستمر در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، سوگواره عاشورایی نیز همزمان با نیمه نخست ماه محرم در 17 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان در آذربایجان غربی برگزار شد.
8137/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي امامزادگان رهروان زينبي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  همزمان با سراسر کشور  نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با شرکت داوطلبان گروه علوم تجربی در آذربایجان غربی برگزار شد.

در آزمون روز گذشته   ۱۹ هزار نفر در رشته  علوم انسانی ،  ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب در رشته علوم ریاضی وبه همین میزان  در رشته‌های هنر و زبان رقابت کردند.

 

کنکور سراسری در ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار  داوطلب در  آذربایجان غربی، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار می شود.

 

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته می شود.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

 

 

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود