Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@23:16:29 GMT

کمبود بنزين در شهرستان بانه نداريم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۷۰۳۰

کمبود بنزين در شهرستان بانه نداريم

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - رئيس شرکت پخش فراورده هاي نفتي بانه گفت: صف هاي طولاني در مقابل جايگاه هاي عرضه سوخت بخاطر تعطيلي جايگاه هاي سي ان جي است و کمبود بنزين در اين منطقه نداريم.

عبدالواحد بلالي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: از بعد از ظهر ديروز بدنبال بسته شدن جايگاه هاي سي ان جي بخاطر قطع گاز، صف هاي طولاني در مقابل جايگاه هاي عرضه بنزين تشکيل و شايعاتي هم در خصوص کمبود بنزين در شهرستان پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: شايعه اعتصاب کاميونداران در فضاي مجازي بر فضاي عمومي جامعه تاثير منفي گذاشت البته شايعاتي هم در مورد افزايش نرخ بنزين هست که صحت ندارد اما باعث نگراني مردم و هجوم آنها به سمت جايگاه هاي عرضه سوخت و تشکيل صف هاي طولاني شد.
بلالي تاکيد کرد: اختلاف قيمت، برخي افراد سودجو و فرصت طلب را به خريد بنزين و قاچاق آن به کشور همسايه ترغيب کرده که با نظارت بيشتر بر فعاليت جايگاه هاي سوخت رسان مانع از سوء استفاده اين افراد مي شويم.
وي با بيان اينکه مشکلي به لحاظ تامين سوخت براي جايگاه هاي شهرستان نداريم، گفت: شب گذشته 200 هزار ليتر بنزين با تانکرهاي سوخت رسان وارد بانه شده است.
به گزارش ايرنا، عصر دوشنبه بدنبال تعطيل شدن جايگاه هاي عرضه سوخت سي ان جي در بانه بدليل قطع گاز، شايعاتي در خصوص کمبود بنزين و اعتصاب کاميونداران فضاي عمومي اين شهرستان مرزي را تحت تاثير قرار دارد و باعث افزايش مراجعين به جايگاه هاي عرضه بنزين و تشکيل صف هاي طولاني خودروها شد.
ايجاد ترافيک سنگين در معابر شهري و نگراني در ميان مردم از ديگر پيامدهاي پخش شايعه کمبود بنزين در بانه است.
برخي کمبود بنزين را ناشي از اعتصاب کاميونداران و برخي افزايش احتمالي قيمت بنزين بيان کرده اند البته با توجه به نزديکي شهرستان بانه به اقليم کردستان و افزايش قيمت دلار در مقابل ريال، قاچاق سوخت به عراق يکي از دلايل تمايل به خريد بنزين و قاچاق آن در اين شهرستان است.
گاز جايگاه هاي عرضه سوخت سي ان جي، مرغداري ها، نانوايي ها و مصارف صنعتي و عمده به مدت 2 روز (دوشنبه و سه شنبه هفته جاري) به دليل انجام عمليات اجرايي تقويت خط 56 اينچ «خط انتقال نهم سراسري کشور» به خط انتقال 16 اينچي گاز شهرستان هاي بانه و سقز قطع شد که اين اقدام به منظور تامين و پايداري گاز بخش خانگي انجام گرفته است.
شهرستان مرزي بانه با 158 هزار نفر جمعيت در 27 کيلومتري غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7496/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

کد خبر 6097160 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • معمای بنزین در ایران