Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:23:52 GMT

80 درصد مطالبات گندم کاران گرمساری پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۷۰۴۱

80 درصد مطالبات گندم کاران گرمساری پرداخت شد

سمنان- ایرنا- رئیس تعاون روستایی شهرستان گرمسار گفت: 80 درصد از مطالبات گندم کاران این شهرستان در دو مرحله پرداخت شد.

محمدرضا قربانی نیا روز سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: خرید تضمینی گندم و جو از کشاورزان گرمساری از خرداد 97 آغاز شد و مطالبات آنها در دو مرحله پرداخت شد.
وی افزود: شبکه تعاونی روستایی شهرستان گرمسار در سال زراعی 97-98 بیش از 6 هزار و 700 تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قربانی نیا خاطرنشان کرد: مطالبات باقی مانده کشاورزان در حوزه خریدهای تضمینی در ماه های آینده پرداخت می شود.
رئیس تعاون روستایی شهرستان گرمسار تاکید کرد: امسال شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان مسوولیت خرید تضمینی گندم و جو و پرداخت مطالبات کشاورزان را برعهده داشت.
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان گرمسار گفت: شرکت های تعاونی روستایی این شهرستان نیز در ایوانکی و مرکز مشترک شرکت تعاونی کوشک و کردوان به عنوان مباشر اقدام به خرید گندم از کشاورزان کرده است.
پیش بینی می شود در سال زراعی 97-98 حدود 110 هزار تن گندم در استان سمنان تولید شود که 100 تا 102 هزار تن مشمول خرید تضمینی از کشاورزان شود.
برداشت گندم در استان سمنان ماه خرداد از شهرستان های گرمسار و آرادان در غرب استان آغاز می شود و تا مهر در شهرستان میامی و منطقه کالپوش در شرق استان سمنان ادامه می یابد.
استان سمنان حدود 45 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی دارد.
6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشاورزي تعاون روستايي خريد گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، نوبخت اژدری در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان اردبیل گفت: تمامی کشاورزان گندم‌کار باید قبل از شروع فصل خرید نسبت به ثبت‌نام در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تعیین شده تحویل دهند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام برداشت غلات استان بیان کرد: از کشاورزان تقاضا داریم که از برداشت زودهنگام گندم و جو تولیدی خود به خاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری و در زمان اعلام شده از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل روز گذشته اعلام کرده بود که با وجود سرمازدگی شدید و شیوع آفات در فصل پاییز و زمستان، پیش‌بینی می‌شود که در سال زراعی جاری میزان تولید گندم در استان اردبیل به مرز ۶۰۰ هزار تن برسد.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • آغاز خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در شهرستان کرمانشاه