Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@23:42:39 GMT

دو رام قطارشهری به مسیر خط یک مترو اضافه شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۷۱۸۳

دو رام قطارشهری به مسیر خط یک مترو اضافه شد

مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی و افزایش سفرهای درون شهری، دو رام به رام های قطار شهری اصفهان اضافه شده و در حال حاضر ۱۱ رام در حال سرویس دهی به شهروندان است.

علیرضا فاتحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: قطار شهری با تمام ظرفیت سرویس‌دهی به شهروندان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرفاصله حرکت خط یک مترو از ایستگاه قدس در خیابان عاشق آباد تا ایستگاه صفه به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کرده است، افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۵۰ هزار مسافر سفرهای شهری خود را با استفاده از مترو انجام می‌دهند و در روز ۳۱ شهریورماه رکورد استفاده از مترو با ۵۵ هزار مسافر شکسته شد.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: اکنون خط یک مترو از ایستگاه پاسداران در خیابان امام خمینی(ره) تا ایستگاه صفه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱:۳۰ به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

وی ادامه داد: در سال‌جاری قیمت بلیت مترو از ایستگاه قدس در خیابان امام خمینی تا ایستگاه دفاع مقدس در پایانه صفه ۷۰۰ تومان است، بیش از ۲۰ کیلومتر سفر با مترو اصفهان با هزینه ۷۰۰ تومان عاملی برای تشویق مردم برای سفر با این وسیله است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آغاز سال تحصیلی جدید خط یک مترو شهرداری اصفهان قطار شهری اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه

شهردار منطقه ۲۱ از احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳ و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پوریافر گفت: عملیات نصب، مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی در راستای تأمین رفاه حال شهروندان و به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان و بازپیرایی و افزایش بهداشت عمومی از ابتدای سال جاری در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی افزود: احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های گلها، لاله، عبیدی، گلزار، یاس که در جهت رفاه حال شهروندان از اقدامات سال ۱۴۰۳ برشمرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر موارد فوق، در بوستان سطح منطقه، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی مرمت و بهسازی خواهد شد که شامل (تعمیر و تعویض شیرآلات داخلی و روشویی، تعبیه لوله‌کشی آب سرد و گرم، تعویض آیینه‌های مستهلک، رفع نواقص سیستم‌های روشنایی، تعمیر و تعویض سیستم‌های تهویه، تعویض درب‌های مستهلک و فرسوده، بازسازی نما‌های داخلی و خارجی و ...) است.

پوریافر در این رابطه بیان کرد: با توجه به لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان و طرح رفع فوری نواقص و ایرادات و نیز ایمن‌سازی مخازن ژئوممبران، ۵ مخزن در بوستان‌های استقلال، سروناز، طبیعت، حضرت خدیجه، زیتون در دستور کار این معاونت در سال ۱۴۰۳ قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: مواردی از قبیل: نظافت، ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، شارژ مخازن مایع دستشویی و .. به‌طور مستمر و روزانه و با هدف رضایتمندی شهروندان توسط عوامل اجرایی این اداره انجام می‌شود.

پوریافر یادآور شد؛ مرمت و بازسازی ۵ آبنما در بوستان‌های سطح منطقه و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در موتوری سنگین و جنگل کاری دستواره از اقدامات اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست در سال ۱۴۰۳ برشمرد.

دیگر خبرها

  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد