Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@16:03:47 GMT

پوستر و تیزر آخر خط رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۷۴۵۹

پوستر و تیزر آخر خط رونمایی شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ پوستر این نمایش با ارجاع به فضای روانشاسانه و سورئال نمایش هویتی هماهنگ را برای خود به وجود آورده است.

عطیه سادات جعفرنیا طراح این پوستر با اشاره به هماهنگی ایده های موجود در آن گفت: در تحلیل هایی که از اثر به من ارائه شد وجه دو شخصیتی و مالیخولیایی بودن کارکتر برایم بسیار پر رنگ بود از این رو در طول اتودها با بازخوردهایی که از گروه اجرایی گرفتم به طرحی نهایی رسیدم که ممکن است یاد آور کارهای دهه 60 و 70 باشد اما با درونمایه نمایش کاملا هماهنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هویت سازی در مواد تبلیغاتی یک تئاتر تاثیرگذاری ویژه ای دارد اما این مسئله در حال حاضر جدی گرفته نمی شود و پوستر ها و مواد تبلیغاتی شبیه به هم شده است. بخشی از این تاثیر پذیری ها طبیعی است اما تکراری شدن فضای پوسترها در تئاتر اتفاقی است که شاهد آن هستیم. فکر می کنم تاثیر پذیری هر چه بیشتر گرافیست ها از آثاری که برای آن طراحی می کنند راه تغییر این فضاست.

همچنین محمد باقر کشاورز کارگردان تیزر این نمایش گفت: خلاقانه بودن تیزر نمایش شرط مهمی است و فکر می کنم باید با تاثیر پذیری از اثر انجام شود به طوری که پس از دیدن نمایش مخاطب بتواند سرنخ ها، نشانه ها،ارجاعات و فضاسازی که در مواد تبلیغاتی مثل تیزر یا پوستر وجود داشته را درک کند و از این کشف احساس رضایت کند. یکی از ویژگی هایی که ما در هماهنگی با نمایش و پوستر آن در تیزر رعایت کردیم کنتراست تصویر بود که به نظرم جنس درستی به کار داده است.

عوامل این نمایش عبارتند از:

طراح و کارگردان : احمد عظیمی. بازیگران : دانیال خیر خواه ، پدرام صمدی. دستیار کارگردان و برنامه ریز : سوگل ایران پور. طراح پوستر و تبلیغات : عطیه سادات جعفرنیا. ساخت تیزر : محمد باقر کشاورز ، امین جلیلی ، سعید نوروزجو . طراح صدا : محمد‌مهدی به‌تابان . اتاق فرمان : فهیمه نیکخواه . عکاس : امین جلیلی

گفتنی است این نمایش از سوم مهر ماه در پلتفرم روبرو هر روز ساعت 20:30 اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

279 / 279 آخر خط تئاتر رونمایی پوستر تیزر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آخر خط تئاتر رونمایی پوستر تیزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر از ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

پیش‌فروش بلیت سه روز اول این اثر نمایشی همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر آغاز شد که تعداد محدودی از آن باقی مانده است.

یعقوب ‌صباحی، حسین ‌کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان ‌تیرانداز، آناهید ‌ادبی، علی حیدری، محمد ‌مغانی، محمدرضا معصومی، سارا ‌واحدنوعی، سهراب ‌گلدره، علیرضا ‌عرب، فاطمه ساکتی، پیام شیخ نوازجاهد، امیرحسین ‌امیری به‌عنوان بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی حضور دارند.

«توقف اتانازی» یک کمدی سیاه است که زندگی پنج نفر با مرگ را در صحنه تئاتر به تصویر می‌کشد.

سعید ‌سیادت مجری طرح، ملیکا ‌راه‌رخشان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، ندا ‌مرادی، امیرحسین امیری دستیار دوم کارگردان، ندا ‌مرادی منشی صحنه، علیرضا ‌عرب، سهراب ‌گلدره، عاطفه حسن‌زاده گروه کارگردانی، مهسا ‌اسمعیل‌زاده طراح صحنه و لباس، پیام شیخ‌نوازجاهد، عاطفه حسن‌زاده دستیاران صحنه و لباس، فاطمه ساکتی مدیر صحنه، امین ‌ترکمان، فرزاد حسینی ساخت دکور، مهدی نامجو، سپهر حبیب طراح صدا، علیرضا ‌عرب اجرای موسیقی، حمیدرضا ‌قاسمی طراح گریم، محسن زرآبادی‌پور، مهراد ‌خورشیدی و محمد قربانی نریشن، فرشاد ‌فیضی، ساناز اوجانی عکاسان، مرجان عطایی‌فر طراح پوستر، امیرحسین ‌نجاح ساخت تیزر، مریم آردم روابط عمومی، علی ‌کیهانی مشاور رسانه‌ای دیگر عواملی هستند که در این پروژه حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کند.

کد خبر 6064020

دیگر خبرها

  • «با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید
  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • «هیدن» دور چهارم اجرایش را آغاز می‌کند
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • «هیدن» پس‌از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • پیش فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین» آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین»