Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی طرح استفساریه بند هـ تبصره یک قانون بودجه سال ۹۷ در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

متن و موضوع این استفساریه به شرح زیر است:

«آیا شرکت ملی نفت ایران می تواند برخلاف حکم بند هـ تبصره یک قانون بودجه سال ۹۷ به هر دلیلی از جمله افزایش قیمت نفت خام مبادرت به افزایش قیمت مواد اولیه قیر یا کاهش حجم آن از ۴ میلیون تن یا تغییر در نسبت های مقرر کند؟

کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به این استفساریه اعلام کرده است:

خیر؛ شرکت ملی نفت ایران موظف است نسبت به تامین ۴ میلیون تن مواد اولیه قیر موضوع بند هـ تبصره یک قانون بودجه سال ۹۷ کل کشور اقدام کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون انرژی نیز این طرح را به تصویب رسانده بود.

وکلای ملت با ۲۱۶ رای موافق، ۱۴ رای مخالف، ۲ رای ممتنع از مجموع ۲۴۳ نماینده حاضر در مجلس این استفساریه را به تصویب رساندند.

به گزارش مهر، طبق تبصره یک قانون بودجه سال ۹۷ شرکت ملی نفت مکلف است تا پایان سال ۹۷ نسبت به تحویل کامل مواد اولیه قیر به دستگاه های اجرایی ذیربط اقدام کند. این دستگاه ها مکلف با رعایت شاخص های مربوط نسبت به ابلاغ سهم هر یک از استان ها حداکثر ظرف مدت دو ماه پس از ابلاغ این قانون اقدام کند.

چنانچه کمیته برنامه ریزی شهرستان بودجه ای برای راه های روستایی پیش‌بینی نکرد قیر رایگان آن شهرستان در اختیار شهرداری های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهیاری های شهرستان قرار می گیرد تا در عمران معابر داخل روستا مصرف شود.

کد خبر 4411811

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت ملی نفت ایران قیر لایحه بودجه سال97 کل کشور مجلس شورای اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی اهواز ایالات متحده آمریکا اهواز محمد جواد ظریف سپاه پاسداران برجام علی لاریجانی رئیس جمهور اسلامی ایران بهرام قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود

منظور  در سفر به دامغان که در قالب دومین سفر هیئت دولت به استان سمنان انجام شد درباره آخرین وضعیت قانون بودجه ۱۴۰۳  گفت: با توجه به این‌که امسال برای نخستین بار بودجه ۲ مرحله‌ای شده بخش اصلی قانون بودجه که به تبصره‌ها و جداول کلان مرتبط بود ۲۷ اسفند پارسال ابلاغ شد و عملا اجرای قانون بودجه را از ابتدای سال آغاز کردیم.

وی افزود: دولت در نخستین روز آغاز به کار مجلس در سال جدید بخش دوم قانون بودجه را به مجلس تحویل داد و مجلس نیز اعلام وصول کرد. کمیسیون‌های مجلس رسیدگی را آغاز کردند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: هفته گذشته هفته پرکاری در کمیسیون‌ها به ویژه کمیسیون تلفیق بود و هفته آینده نیز این روند ادامه دارد. بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ که به جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مرتبط است، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳ !
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳!
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان