Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته مد لندن «London Fashion Week» یکی از فشن‌شوهای بین‌المللی است که سالانه دو بار در ماه‌های فوریه و سپتامبر در لندن برگزار می‌شود. این فشن‌شو پس از هفته مد نیویورک، هفته مد میلان و هفته مد پاریس بزرگترین رویداد در زمینه مد و فشن در دنیا به شمار می‌رود.

این رویداد به عنوان یکی از رویدادهایی که منافع برگزارکنندگان و مالیات دهندگان برتانیایی را فراهم می‌کند، توانست نظر مطبوعات را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته مد لندن هم چنین توانست موافقت بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ را به عنوان حامی مالی جلب کند. از میان این کمپانی‌ها می‌توان به کمپانی آلمانی مرسدس بنز و شرکت بین‌المللی Tony and Guy ، یکی از بزرگترین مراکز طراحی مو در دنیا، اشاره کرد.

این رخداد که هم اکنون سالانه بیش از ۵۰۰۰ بیننده و خبرنگار را به سوی خود جلب می‌کند، توانسته ‌است درآمدی بالغ بر ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون پوند را برای شرکت کنندگانش فراهم کند. در حال حاضر محل اصلی برگزاری هفته مد لندن، در ساختمان سامرست هاوس در قلب لندن است.

کلکسیونی از لباس ها و اکسسوری های زنانه ای را که در جدیدترین شوی هفته مد لندن در سپتامبر 2018 به نماش گذاشته اند، در اینجا برایتان آورده ایم.

منبع: برترینها

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هفته مد لندن جدیدترین مدل ها لباس زنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد

تین نیوز

پرواز گرگان-مشهد-گرگان به همت اداره کل فرودگاه های استان گلستان در روزهای یکشنبه و سه شنبه توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان گلستان؛ این اداره کل در پاسخ به درخواست زائران حرم مطهر رضوی(ع) و تسهیل تردد زائران به مشهد مقدس اقدام به برقراری پرواز در مسیر گرگان-مشهد-گرگان کرده است.

این پروازها در روزهای یکشنبه و سه شنبه توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود.

گفتنی است، هم اکنون امکان خرید بلیت مسیر مذکور از طریق دفاتر فروش و یا آژانس های مسافرتی امکان پذیر است.

بدین ترتیب پرواز گرگان-مشهد-گرگان در روزهای یکشنبه و سه شنبه توسط شرکت هواپیمایی آسمان و در روزهای سه شنبه و جمعه توسط شرکت هواپیمایی پویا انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ربات های مبارز هیوندای با توجه به خودروهای این کمپانی! (تصاویر)
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ فروردين
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • آیا هوش مصنوعی در ارائه ربات های مرسدس بنز با توجه به خودروهای این کمپانی موفق عمل کرده است؟ (تصاویر)
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • هشدار ورود لباس مبدل‌های دانش‌بنیانی به اقتصاد کشور
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۷ فروردين