Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین سالگرد بزرگداشت شهدای حادثه منا با حضور معاون اجرایی سپاه نینوا و مسئولان و علمای شیعه و سنی استان در گنبدکاووس برگزار شد. ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سرهنگ سید علی مهاجر معاون اجرایی سپاه نینوای گلستان شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره شهدای منا و سومین سالگرد این شهدا در مسجد جامع روستای حاجی‌قوشان گنبدکاووس اظهار داشت: شهدای منا دل‌باخته به لقاءالله بودند و چون مخلص و پاک در لباس احرام برای تقرب پیش رفتند به شهادت رسیدند و آنچه در این حادثه دل را تسلی می‌دهد این است که در نعمت الهی غوطه‌ور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با محکوم کردن حرکت اخیر تروریست‌ها در اهواز افزود: دشمن هر لحظه به‌فکر براندازی انقلاب اسلامی است و از هیچ حرکتی فروگذار نیست و نقشه‌هایش همیشه نقش بر آب است.

معاون اجرایی سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: مردم و جوانان با انسجام و محکوم کردن این حرکت تروریست‌ها بار دیگر پوزه دشمن را به خاک مالیدند و جوانان ثابت کردند گر چه در زمان دفاع مقدس نبودند اما فرهنگ ایثار و شهادت را از پدران خود آموختند.

وی یادآور شد: ما پیرو اهل‌بیت(ع) هستیم و باید مراقب باشیم تا ناخواسته تریبون شبکه‌های اجتماعی دشمن نباشیم و در این مسیر باید بصیرت و هوشیاری خود را افزایش دهیم.

مهاجر تأکید کرد: جنگ اقتصادی دشمن مربوط به سال‌های اخیر نیست بلکه دشمن نخستین بار جنگ اقتصادی و تحریم خود را از زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا آغاز کرد و در دوره ریاست جمهوری کارتر در سال 75، پس از حادثه 11 سپتامبر و در اوج تصویب برجام در سال 95 تکرار کرد.

وی گفت: دشمن در دهه‌های مختلف از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ‌های اقتصادی،  جنگ نرم و جنگ فرهنگی را برای از بین بردن انقلاب انجام داده و تاکنون موفق نبوده گرچه در همه این جنگ‌ها ملت ایران هزینه‌هایی مانند تقدیم شهدا داده‎اند که این نشان‎دهنده پیروی از مکتب اهل‌بیت(ع) و عاشورا است.

معاون اجرایی سپاه نینوای گلستان اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس ملت ایران و رزمندگان گوش به فرمان رهبر و ولی خود بودند و به وعده الهی باور و اعتقاد کامل داشتند و شیعه و سنی در جنگ کنار هم با تن و کمترین سلاح جنگی در برابر تانک‎های دشمن قرار گرفته جنگیدند.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس جوانان ما جمله «ما می‎توانیم» را در عرصه‎های فناوری هسته‎ای و موشکی به‌ اثبات رساندند و با تبعیت از امام راحل زیر بار ظلم و جور نرفته و به این باور رسیدند که راه سعادت شهید شدن در راه خدا است.

انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه‌قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟