Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@22:00:51 GMT

شرکت ولوو مونتاژ کامیون در ایران را متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۷۸۳۲

شرکت ولوو مونتاژ کامیون در ایران را متوقف کرد

پول‌نیوز - شرکت کامیون سازی سوئدی ولوو اعلام کرد به دلیل ناتوانی در دریافت پول قطعات فرستاده شده به ایران مونتاژ کامیون در ایران را متوقف کرده است.

تحریم ها علیه ایران در 6 اوت توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعمال شد. او آمریکا را از معامله هسته‌ای با ایران بیرون کشید و شرکت‌های سراسر اروپا را مجبور کرد در سرمایه‌گذاری‌های خود در ایران تجدید نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی ولوو گفت که این گروه کامیون سازی دیگر نمی‌تواند مبلغی بابت قطعات فرستاده شده به ایران دریافت کند پس تصمیم گرفت در ایران فعالیت نکند.

قبل از اعمال تحریم‌ها ولوو تصریح کرده بود که ایران می‌تواند قطب اصلی صادرات آن در بازارهای منطقه خلیج فارس و شمال آفریقا باشد.

اتحادیه اروپا برای محافظت از شرکت‌هایش قانونی اجرایی کرده است. آمریکا بانک ها را تهدید کرده است اگر با شرکت‌های ایرانی داد و ستد کنند، واشنگتن آنها را از سیستم مالی آمریکا حذف می کند.

خروج کامیون

ولوو با سایپا دیزل کار می کرد که بخشی از دومین خودروساز بزرگ ایران کامیون های مقاوم شرکت سوئدی را با قطعات فرستاده شده به ایران مونتاژ می‌کرد.

پیش تر رئیس کامیونهای ولوو گفته بود انتظار دارد 5 هزار کامیون ولوو تا مارس 2019 در ایران مونتاز شود و سایپا دیزل شروع به تولید داخلی سه مدل کامیون ولوو کند.

اسکانیا، کامیون ساز سوئدی گفت که تمام سفارشاتش را کنسل کرده چون طبق تحریم‌ها نمی‌تواند تحویلشان دهد. گروه خودروسازی فرانسوی پژو سیتروئن هم فعالیت های خود را در ایران در ماه ژوئن به حالت تعلیق در آورد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خودرو کامیون ولوو مونتاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)

 

 

 

منبع : تابناک باتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعادل عجیب کامیون در هنگام حمل بار (فیلم) اقدام خلاقانه راننده کامیون برای جلوگیری از تصادف (فیلم) بلند کردن کامیون گردشگران توسط یک فیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • برنامه جهانی غذا: نیمی از ساکنان نوار غزه گرسنه هستند
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران