Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره جدید شورای شهر خارگ با همراهی و همدلی همه اعضا به‌منظور برون رفت از مشکلات اهالی شریف جزیره خارگ آغاز شده است و امیدواریم با همفکری، هم افزایی و تعامل دوسویه با تمامی دستگاه‌های موثر در روند ارتقای سطح کیفی خدمات در جزیره مقاوم خارگ شاهد حل مشکلات دیرینه در این جزیره باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات شهری و عمرانی جزیره با همت مسئولان بخش ویژه و مدیران ارشد استانی رفع شده است و برای مشکلات باقی مانده هم توسط تیم شورای شهر خارگ راهکارهایی در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ بیان کرد: در دور جدید مدیریت شورای شهر خارگ مبنا را بر گزارش دهی مستمر به اهالی شریف خارگ در نظر گرفته‌ایم و قرار ما بر گزارش‌دهی از عملکرد تیم شورای شهر خارگ است و خواستار همفکری و همراهی تمامی دلسوزان این جزیره هستیم.

وی تصریح کرد: با یک شرکت دانش بنیان مستقر در وزارت نیرو مذاکرات اولیه در حوزه تامین نیروی برق از پنل خورشیدی در راستای تامین برق صورت داده‌ایم که برای این موضوع در حال بررسی های تخصصی با مشاوران در این حوزه هستیم که در صورت مهیا بودن شرایط از امکانات علمی و فنی پروژه فوق در جزیره خارگ استفاده کنیم و این موضوع هم بسته به نیاز شهری جزیره دارد.

بخشی گفت: شورا در حوزه پرونده‌های حقوقی شهرداری خارگ در راستای هم افزایی با شهرداری خارگ در سفر اخیر به تهران ورود خوبی داشته است و امیدواریم موضوعات مربوطه در دیوان عدالت اداری و سازمان همیاری شهرداری ها تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت های مهم و مورد نیاز جزیره بحث راه‌اندازی آبفا است، افزود: جلسه‌ای با معاون آبفای وزیر نیرو برگزار کردیم و از حساسیت موضوع استقرار آبفا در خارگ توضیحاتی ارائه کردیم که مقرر شده جلسه‌ای در این زمینه در روزهای آینده برگزار شود.

کد خبر 4411877

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ مهدی بخشی ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس عاشورا مشهد مراسم عزاداری شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران، سرداران جنگ اقتصادی هستند و با به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید با تأمین احتیاج کشور به انواع کالاها، در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن مجاهدت می‌کنند.

درودگر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در اطاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد افزود: بعضی مشکلات صنایع این شهرستان در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی و تأمین انرژی، در حوزه اختیارات مسئولان شهرستانی بود که دستورات لازم برای برطرف شدن آنها صادر شد و بعضی مشکلات نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد که مقرر شد تمهیدات لازم در سطح استان برای برطرف شدن آنها اتخاذ شود.
او با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات حوزه تولید این شهرستان باید در سطح کلان مطرح و با اصلاح قوانین و مقررات برطرف شود، گفت: در این خصوص نیز مکاتباتی به منظور اصلاح و بازنگری در بعضی قوانین و مقررات و تسهیل در آنها صورت خواهد گرفت که بعد از طی تشریفات اداری و گردش کار پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
فرماندار ساوه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع صنعتی در بزرگترین شهر صنعتی کشور، موجب کاهش نرخ بیکاری در استان‌های همجوار شده است.
الیاسی افزود: تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان ساوه با حمایت دستگاه قضایی استان فرصت طرح پرونده‌های واحد‌های تولیدی که در روند تولید آنها موانعی ایجاد شده را مهیا کرده و این نشست‌ها کمک شایانی به مانع زدایی در تولید خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است