Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الله عدالت‌پناه کارگردان مستند «داد» از ساخت مستندهای «داد ۲» و «ترال» با تمرکز بر دو پرونده پرحاشیه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله عدالت پناه کارگردان عرصه مستند درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مراحل پایانی تدوین مستند ۶۰ دقیقه ای «داد ۲» را سپری می‌کنیم که محور اصلی این اثر درباره اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ۲ سال پیش که خبرهایی مبنی‌بر وقوع یک اختلاس بزرگ در این صندوق که متعلق به معلمان است، منتشر شد، ما به تحقیق درباره این مساله مهم پرداختیم تا علل وقوع چنین اتفاقات و راهکارهای پیشگیری از آن‌ها را پیدا کنیم. از همین رو در «داد ۲» با نمایندگان مجلس و تعدادی از افرادی که مسئولیت تحقیق و تفحص در این پرونده را داشته‌اند، صحبت کردیم.

عدالت پناه عنوان کرد: این اثر هم همچون «داد» روایتی جستجوگرانه دارد از همین رو در خلال «داد ۲» می‌بینیم که چند دانشجو در پی پیدا کردن زوایای مختلف شکل‌گیری اختلاس هستند.

این کارگردان اضافه کرد: ما در این مستند علاوه‌بر انجام مصاحبه‌هایی با شخصیت‌های سیاسی و قانونگذار با شخصیت‌های علمی درباره زوایای اقتصادی اختلاس‌ها هم به گفتگو پرداخته‌ایم و بر همین اساس «داد ۲» وجوه علمی نیز دارد.

عدالت پناه درباره دیگر فعالیت‌هایش گفت: چندی پیش فیلمبرداری مستند «تِرال» را در هرمزگان به پایان رساندیم که این اثر به حضور کشتی‌های چینی در دریای خلیج فارس می‌پردازد.

وی در پایان اظهار کرد: پس از آماده‌سازی این ۲ مستند، برای حضورهای جشنواره‌ای این آثار تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

 

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد این نیروها یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

به این ترتیب یمنی‌ها طی ۳عملیات دیگر در حمایت از غزه، دو ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار داده‌اند.

کد خبر 847108 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل یمن

دیگر خبرها

  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم