Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@15:25:16 GMT

غایبان دربی 88 مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۸۲۵۲

غایبان دربی 88 مشخص شدند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران در هفته هشتم، دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در دیداری حیثیتی و بسیار جذاب به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار برای بازیکنان و طرفداران دو تیم از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است و هر کدام از بازیکنان با تمام وجود خواهان حضور در این دیدار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاصله 3 روز مانده تا آغاز این دیدار، اسامی غایبان دو تیم برای جدال حساس در آزادی مشخص شده است. استقلال که مقابل نساجی چند بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار نداشت، با بازگشت این بازیکنان، تنها مصدومان همیشگی خود در طول این فصل یعنی داریوش شجاعیان، محسن کریمی، میثم تیموری و مرتضی آقاخان را در اختیار نخواهد داشت و وینفرد شفر می تواند از دیگر بازیکنان خود مقابل پرسپولیس بهره ببرد.

از سوی دیگر پرسپولیس برای این دیدار مصدوم و نه محرومی را در ترکیب خود نمی بیند و برانکو ایوانکوویچ که با مشکل کمبود بازیکن مواجه است، می تواند از تمامی مهره های خود برای تقابل حساس مقابل استقلال بهره ببرد و امیدوار باشد تا روز بازی با مصدومیت یکی از بازیکنان کلیدی خود روبرو نشود.

انتهای پیام/

118 / 168 استقلال دربی پرسپولیس غایبان دربی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال دربی پرسپولیس غایبان دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود