Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از انفجار ساختمان مسکونی دو طبقه در شهرک شریعتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ساعت 02:24 بامداد امروز(سه‌شنبه) حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در شهرک شریعتی، خیابان ماهان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که سریعا 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی حدودا به وسعت 100 متر بود که در طبقه همکف این ساختمان انفجار شدیدی رخ داده و منجر به آتش سوزی شده بود.   سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، تقریبا دو اتاق این منزل در طبقه همکف در اثر شدت انفجار تخریب شده بود و لوازم داخل منزل و اتاق‌ها شعله ور شده بودند و آتش به سرعت در حال سرایت به بخش‌های دیگر منزل و طبقه بالایی بود و دود زیادی نیز ساختمان را در بر گرفته بود.   ملکی تصریح کرد: بر اثر صدای انفجار تعداد زیادی از همسایه‌ها به سطح خیابان و محل حادثه آمده بودند و آتش نشانان در لحظات اولیه اطلاع حاصل کردند که کسانی در داخل ساختمان هستند که بلافاصله عملیات خاموش کردن آتش و جستجو برای یافتن افراد را همزمان آغاز کردند و در همان لحظات اولیه موفق شدند یک مرد حدودا 40 ساله را که در همان قسمت ساختمان که انفجار رخ داده بود از محل خارج کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد:  ظهر امروز سه شنبه ،۴ اردیبهشت ، گیر افتادن کودک در سازه ی بالابر در بولوار خرمشهر شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و تیم عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به محل اعزام شد.
در این حادثه کودک ۷ ساله به طور عجیبی با باز کردن در داخلی بالابر وارد چاهک بالابر شده و روی استراکچر فلزی چاهک بالابر در طبقه دوم می ایستد و با توجه به زمان حادثه و  استفاده  نکردن ساکنان  ، کابین در زمان حضور پسربچه در چاهک حرکتی نداشت.
آتش نشانان بلافاصله ضمن قطع برق بالابر و حمایت کامل و اصولی از پایین برای جلو گیری از سقوط احتمالی کودک و با استفاده از ابزار هیدرولیک در کوتاه ترین زمان ممکن در بالابر را باز کردند و کودک را نجات دادند.

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد