Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@17:50:22 GMT

164 تن محصول خرما در آبادان خریداری شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۸۴۰۷

164 تن محصول خرما در آبادان خریداری شد

حمید قنواتی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از کل خرمای خریداری شده 90 تن خرمای درجه 2 و 74 تن خرمای درجه سه است و بهای خرما تا یک ماه آینده به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.
وی افزود:خرید حمایتی و تضمینی خرما از نخلداران آبادان به منظور حذف دلالان و کمک به جبران بخشی از ضرر و زیان کشاورزان ناشی از خشکسالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قنواتی به دایر بودن چهار مرکز خرید خرما از نخلداران شهرستان آبادان اشاره کرد و بیان داشت:خرید خرما به صورت تضمینی از نخلداران تا پایان مهرماه ادامه دارد.
مسئول اداره تعاون روستایی آبادان قیمت خرید یک کیلوگرم خرمای درجه یک را 29 هزار ریال، درجه 2 هر کیلوگرم 24 هزار ریال و خرمای درجه سه 21 هزار ریال اعلام کرد.
خرما از سوغاتی های استان های جنوبی کشور به ویژه خوزستان است که دارای خواص و انواع مختلفی است. برحی، گنطار، بریم، زاهدی استعمران چند گونه معروف از انواع خرماهای مرغوب آبادان هستند.
شوری آب رودخانه های بهمنشیر و اروند باعث کاهش کیفیت و محصول نخلستان های آبادان شده است.
آبادان حدود 2 میلیون نخل خرما دارد.
3015/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 خرما خشکسالی تن آبادان خریداری اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ویپ و پادهای اورجینال از برند ووپو VOOPOO در فروشگاه ویپ ایران

به نقل از ویپ ایران، امروزه استفاده از ویپ یا سیگار الکترونیکی در میان کسانیکه اهل مصرف دخانیات نظیر سیگار و قلیان هستند رواج پیدا کرده و به یک جایگزین محبوب برای این محصولات تبدیل شده است. اغلب افرادی که از ویپ و پاد استفاده می‌کنند همیشه دغدغه اصل بودن آن را داشته و تمایل دارند نمونه ها اورجینال با آسیب‌رسانی کمتر را خریداری نمایند. ما در این مقاله از وبسایت ویپ ایران قصد داریم در مورد خرید ویپ و پادهای اورجینال از برند ووپو https://vapeiran17.com/product-brand/voopoo/) VOOPOO) بحث کنیم و مزایای خرید این محصولات از فروشگاه ویپ ایران را ذکر نماییم.

ویپ چیست؟

ویپ یا سیگار الکترونیکی یک دستگاه ویژه است که با حرارت دادن مایع درون خود که معمولا از ترکیباتی نظیر نیکوتین، طعم‌دهنده‌های مختلف و موادی از این قبیل تشکیل می‌شود، ایجاد دود یا به‌عبارتی بخار می‌کند. این بخار به شکل دود است و توسط مصرف‌کننده استنشاق می‌شود. در ویپ‌ها از تنباکو استفاده نمی‌شود و همین موضوع باعث شده مواد مضری نظیر مونوکسیدکربن تولید نخواهد شد. یکی از دلایل محبوبیت ویپ‌ها مربوط به همین آسیب‌رسانی کمتر آن‌ها است.

فروشگاه ویپ ایران به‌عنوان معتبرترین عرضه‌کننده‌های ویپ‌های اصل و باکیفیت، انواع مختلف این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران خود قرار داده و سعی کرده مطابق با نیاز مشتری محصولات خود را همیشه به روز نگه‌ دارد. شما می‌توانید به فروشگاه ما در سایت ویپ ایران مراجعه کنید و از محصولات متنوع آن با بهترین و معتبرترین برندها نظیر برند ووپو VOOPOO بهره‌مند شوید.

پاد چیست؟

پاد نیز نوعی ویپ محسوب می‌شود. در واقع ویپ‌ها به انواع مختلفی نظیر ویپ، پاد ماد و ویپ پادسیستم تقسیم می‌شوند که هر کدام از آن‌ها کاربرد متفاوتی دارند. به‌عنوان مثال ویپ‌های پادسیستم که در ابعاد کوچک و وزن کم تولید می‌شوند، به‌واسطه نوع مایع یا جویس درون آن که می ان نیکوتین بالایی دارد، مناسب افراد سیگاری هستند.

پادها نیز در نوع بالا توسط برندهای معتبر تولید و عرضه می‌شوند و ما سعی کرده‌ایم بهترین نوع آن را در فروشگاه ویپ ایران در دسترس مشتریان قرار دهیم. یکی معتبرترین برندهای ارائه دهنده ویپ و پاد، برند ووپو VOOPOO بوده که فروشگاه ویپ ایران نوع اورجینال آن را در لیست محصولات فروشگاهی خود قرار داده است.

قیمت پاد

یکی از مهمترین فاکتورهای مصرف‌کنندگان سیگار الکترونیکی در زمان خرید، قیمت ویپ و پاد مورد علاقه آن‌ها است. عوامل مختلفی وجود دارد که در تعیین قیمت این محصولات تاثیر مستقیم دارند که در ادامه چند مورد از آن‌ها را ذکر خواهیم کرد.

1- برند ویپ پاد

2- ظرفیت باتری محصول مورد نظر

3- توان ولتاژ و خروجی پاد

4- کیفیت تولید و ساخت

5- قابلیت شارژ مجدد و همچنین ضد آب بودن

این عوامل بر قیمت پاد تاثیر مستقیم داشته و شما می‌توانید برای دریافت قیمت روز این محصول به سایت فروشگاهی ویپ ایران مراجعه کنید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. همکاران ما در مجموعه ویپ ایران همواره تلاش می‌کنند تا به‌روزترین محصولات را با قیمت مناسب در این فروشگاه عرضه کنند. در ادامه یکی دیگر از ویپ‌ها را معرفی کرده و از ویژگی‌های آن مطالبی را درج خواهیم کرد.

پاد ماد آرگاس پرو ووپو

برند VOOPOO یکی از معتبرترین تولیدکنندگان پاد و ویپ در جهان محسوب می‌شود و طرفداران بی‌شماری جذب محصولات باکیفیت و بی‌نظیر خود کرده است. پاد ماد آرگاس پرو ووپو یکی از بهترین محصولات این برند به‌شمار می آید که با قدرت 80 وات و ظرفیت باتری 3000 میلی‌آمپر در میان سایر محصولات متنوع می‌درخشد. این پاد ویژه با ظرفیت تانک 4/5 میلی‌لیتر خود از کویل‌های سری VOOPOO PNP پشتیبانی کرده و به مصرف‌کننده این امکان را می‌دهد که درمیان طیف گسترده‌ای از کویل‌ها، کویل مناسب را انتخاب نماید.

قیمت پاد ماد آرگاس پرو ووپو

پاد ماد آرگاس پرو که از جدیدترین محصولات شرکت ووپو VOOPOO محسوب می‌شود، از ظاهری شکیل و زیبا و فناوری پیشرفته برخوردار بوده توانسته است نظر اغلب علاقمندان به سیگار الکترونیکی را معطوف خود نماید. این محصول در رنج متفاوتی از قیمت قرار دارد و بسته به عوامل مختلفی نظیر فروشگاه عرضه‌کننده، ویژگی‌های فنی، تکنولوژی به‌کار رفته در ساخت آن و همچنین شرایط این محصول در بازار، قیمت نهایی آن مشخص می‌شود. برای دریافت قیمت پاد ووپو با ما در ارتباط باشید.

خرید ویپ و پاد از فروشگاه ویپ ایران

یکی از نکات مهم در زمان خرید سیگار الکترونیکی، انتخاب فروشگاهی است که این محصول را عرضه می‌کند. قبل از خرید ویپ و پاد از یک سعی کنید این موارد را رعایت کنید تا یک محصول اورجینال از برند معتبر را تهیه نمایید.

1- نظرات ثبت شده در سایت فروشگاه و نتیجه تجربه آن‌ها از خرید خود

2- امنیت درگاه پرداخت نکته مهم بعدی است که ایمنی آن علاوه بر یک خرید مطمئن، به محفوظ ماندن اطلاعات بانکی شما می‌انجامد.

3- اصالت و گارانتی محصول نیز اهمیت بالایی دارد چرا که یک محصول اورجینال، عملکرد صحیحی داشته و کیفیت ساخت آن بالا است، ضمن اینکه از گارانتی برخوردار بوده و در صورت معیوب بودن قابل تعویض خواهد بود.

4- تنوع بالای محصولات در فروشگاه مورد نظر و پوشش دادن سلیقه و خواسته مشتری، یکی دیگر نکات مهم در انتخاب فروشگاه مد نظر شما است.

5- پشتیبانی و مشاوره توسط کارشناسان فروشگاه نیز یک فاکتور اساسی محسوب می‌شود.

ویپ ایران اولین فروشگاه عرضه کننده انواع ویپ، پاد و سایر لوازم جانبی ویپ در کشور است که محصولات خود را با ضمانت اصالت و کیفیت از معتبرترین برندهای دنیا ارائه می‌دهد. در این مجموعه ما تلاش می‌کنیم یک تجربه لذت‌بخش از خرید خود داشته باشید و از میان محصولات متنوع فروشگاه ما ویپ یا پاد مورد علاقه خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

مزایای خرید ویپ از ویپ ایران

خرید از فروشگاه ویپ مزایای بی‌شماری داشته و خدمات متنوعی را همکاران ما در این مجموعه به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این مزایا و خدمات عبارتند از:

قیمت مناسب تضمین اصل بودن محصول تنوع بالای محصولات ارسال سریع سفارش با پیک موتوری و پست در کمترین زمان آموزش استفاده از محصولات قابلیت پرداخت با روش‌های مختلف

قیمت پاد ووپو در ویپ ایران

کارشناسان فروشگاه ویپ ایران همیشه سعی کرده‌اند مراجعین خود را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند تا در خرید محصول مورد نظر خود با مشکل مواجه نشوند. همکاران ما در این مجموعه همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید انواع ویپ و پاد و همچنین لوازم جانبی آن‌ها نظیر جویس، هستند. با مراجعه به سایت ویپ ایران محصولات بی‌نظیر و منحصربه‌فرد ما را مشاهده کرده و پس از استعلام قیمت پاد، از نمونه اورجینال محصول مد نظر خود بهره‌مند شوید.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد، اما ریالی پرداخت نشد
  • ۴ نکته طلایی هنگام خرید فرش ۱۲۰۰ شانه
  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد اما ریالی پرداخت نشد
  • خرید ویپ و پادهای اورجینال از برند ووپو VOOPOO در فروشگاه ویپ ایران
  • شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها "نقره‌داغ" می‌شوند
  • شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها نقره‌داغ می‌شوند
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد
  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده