Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   یک‎هزار و ۴۰۰ طلبه لرستان سال‌تحصیلی جدید را از اوایل مهرماه جاری در ۱۳ مدرسه علمیه سطح استان آغاز کردند.

حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، با اشاره به این‌که حوزه‌های علمیه از مراکز مهم تبلیغ دین و آموزه‌های مکتب تشیع در جهان هستند، گفت: طلاب و مبلّغان سفیران دین و مکتب اهل‌بیت (ع) هستند و باید با اخلاص و دلسوزی در راستای اشاعه فرهنگ دینی و گسترش و تعمیق معنویات در جامعه همت خود را به‌کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که طلاب باید با جدیت، برنامه‌ریزی، علاقه و انگیزه در کسب معارف علوم حوزه کوشا باشند، اظهارکرد: طلاب باید قدر جایگاه و رسالت خود را بدانند و با تهذیب نفس، مطالعه و کسب فیض از محضر بزرگان حوزوی رسالت تبلیغی خود را به‌نحو احسن انجام دهند.

میناپور با بیان این‌که طلاب باید از همان روز‌های اول سال‌تحصیلی نظم، حضور منظم در کلاس‌ها و انجام مباحثه را در زندگی تحصیلی خود نهادینه کنند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی، نظم، مباحثه مستمر و انجام تحقیق و پژوهش می‌توانیم شاهد رشد و شکوفایی تهذیبی و علمی در حوزه‌های علمیه باشیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان در پایان با بیان این‌که هم‌اکنون قریب‌به یک‌هزار و ۴۰۰ طلبه در استان به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند، یادآور شد: این طلاب در ۱۳ مدرسه علمیه با تدریس ۱۳۰ استاد حوزه فعالیت تحصیلی خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/د

تحصیل ۱۴۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهکیلویه و بویراحمد، معاون آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه استان گفت: این حوزه‌ها شامل یاسوج، سی سخت، گچساران، دهدشت و لیکک است.
خانم رومینا افزود: علاقمندان تا نیمه خرداد مهلت دارند به سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه مراجعه و نام نویسی کنند.
وی اضافه کرد: حدود دو هزار طلبه بانو در استان کهگیلویه و بویراحمد به تحصیل مشغول هستند.

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود