Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با همتای فرانسوی‌اش دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از دیدار با امانوئل ماکرون، همتای فرانسوی‌اش گفت: ما تجربه‌های بسیار خوبی داشته‌ایم با وجود اینکه هر از گاهی ممکن است این تجربیات خوب نباشند اما ۹۹ درصد از اوقات بسیار خوب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما درباره طیف وسیعی از موضوعات از جمله تجارت، مسائل نظامی و تروریسم مذاکره کردیم.

ترامپ همچنین از روی علاقه شامی را که اوایل سال جاری میلادی میزبان ماکرون در کاخ سفید بود و همچنین شامی را که در جریان سفر سال گذشته‌اش به پاریس با ماکرون در بالای برج ایفل داشت به عنوان رویدادی بسیار ویژه قلمداد کرد.

انتظار می‌رود ترامپ در نوامبر سال جاری میلادی مجددا به فرانسه سفر کند.

در جریان این دیدار ماکرون تسلیت خود را به قربانیان طوفان فلورانس ابراز و اعلام کرد: مردم فرانسه با آمریکایی‌ها احساس نزدیکی می‌کنند.

در همین حال جان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه آنچه را تلفیقی از یک جانبه‌گرایی و انزواگرایی دونالد ترامپ دانسته می‌شود، محکوم کرد اما گفت، این مساله دلیل نمی‌شود که ترامپ را نادیده بگیریم و یا او را از حضور در رویدادهای جهانی تحریم کنیم.

وی گفته بود: مجمع عمومی سازمان ملل این مساله را محک خواهد زد که آیا افرادی که ترامپ را دوست دارند با یکدیگر همکاری می‌کنند و یا هر کس به صورت انفرادی عمل می‌کند. این رویداد همچنین آزمایش خواهد کرد که آیا آنها به دنبال راه‌حل هستند و یا تنها به تعدادی شعار بسنده کردند.

لودریان افزود: علی‌رغم سیاست «اول آمریکا» ترامپ، فرانسه همچنان می‌خواهد ترامپ به مراسم بین‌المللی ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان‌) در پاریس به مناسبت پایان جنگ جهانی اول و گرامیداشت از خودگذشتگی‌های نیروهای آمریکایی بپیوندد.

لودریان اذعان کرده بود که این مراسم ممکن است اهمیت همکاری بین‌المللی را به ترامپ یادآور شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام امانوئل ماکرون دونالد ترامپ هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش

اریک تن هاخ ژورنالیست‌های منتقدش را بایکوت کرده است. 

طرفداری | اریک تن هاخ نمی‌خواهد دستاوردهاش در منچستریونایتد زیر سوال برود. 

به گزارش دیلی میل؛ نشست خبری امروز اریک تن هاخ باز هم با حاشیه‌هایی همراه شد. در حالی که سرمربی منچستریونایتد برای صحبت در مورد دیدار با برنلی در کارینگتون حضور یافته بود، مرد هلندی از طرح پرسش خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، سان و دیلی میرر جلوگیری کرد. روز گذشته نیز تلگراف گزارش داد تن هاخ از این که ژورنالیست‌های انگلیسی دستاورد صعود به فینال جام حذفی را شرم‌آور خطاب قرار داده‌اند، ناراحت است. او در ماه دسامبر نیز چهار خبرنگار را از نشست خبری خود محروم کرده بود. تن هاخ پیش از بازی با شفیلد گفته بود:

صعود به فینال جام حذفی همین الان هم یک دستاورد بزرگ است و نشان می‌دهد ما موفق بوده‌ایم. به همین خاطر است که من به عنوان سرمربی طی 10 سال اخیر موفق بوده‌ام. من همیشه نهایت پتانسیل اسکوادم را شکوفا می‌کنم.

منچستریونایتد که با 53 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفته، فردا در چارچوب مسابقات لیگ برتر میزبان برنلی خواهد بود. در صورتی که لیگ برتر انگلیس در کسب سهمیه پنجم لیگ قهرمانان ناکام بماند، منچستریونایتد شانس بسیار پایینی برای حضور در سطح اول مسابقات اروپایی خواهد داشت. آن‌ها روز پنجم خرداد در فینال جام حذفی به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت و انتظار می‌رود پس از آن بازی، آینده اریک تن هاخ در اولدترافورد مشخص شود. 

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی