Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:33:57 GMT

درآمد شهرداری منطقه ۳ کرمان ۳۶۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۸۵۰۰

درآمد شهرداری منطقه ۳ کرمان ۳۶۰ درصد افزایش یافت

رامین امیرمداح در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش ۳۶۰ درصدی درآمد شهرداری منطقه سه شهر کرمان در مردادماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: اعتماد و همراهی مردم با شهرداری این منطقه در پرداخت عوارض، یکی از عوامل موثر در افزایش درآمد منطقه بوده که جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر اینکه بخش اعظم درآمد شهرداری از محل پرداخت عوارض شهروندان تامین می‌شود، تصریح کرد: درآمد حاصل در جهت عمران و آبادانی منطقه هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه سه کرمان با تشکر از همشهریانی که در پرداخت عوارض پیشقدم هستند، افزود: با پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان، کارهای عمرانی سطح شهر شتاب بیشتری خواهد گرفت و شاهد پیشرفت و آبادانی هرچه سریع‌تر شهر خواهیم بود.

امیرمداح با تاکید بر اینکه برای افزایش درآمد این منطقه هنوز جای کار وجود دارد، ابراز امیدواری کرد با همت و همراهی مردم و نیروهای شهرداری به جایگاه اصلی برسیم.

وی با بیان اینکه بدهی ادارات محدوده‌ منطقه سه نیز بررسی و مشخص شده است، گفت: اداراتی که در محدوده‌ منطقه قرار دارند، شناسایی و وضعیت بدهی‌های تمام ادارات مشخص شده و اکنون می‌دانیم در منطقه سه، ادارات چه میزان بدهی‌ دارند؛ ضمن این‌که در این زمینه با ادارات مکاتبه و با  آن‌ها ارتباط برقرار شده تا بدهی‌ ادارات را از طریق اسناد خزانه وصول کنیم.

امیرمداح با تاکید بر اینکه افراد می‌توانند عوارض معوقه خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند، از شهروندان و مدیران ادارات و ارگان‌ها خواست با مراجعه به شهرداری منطقه سه، پیگیر معوقات و تعیین تکلیف بدهی خود شده و از تسهیلات ویژه برخوردار شوند.

کد خبر 4411909

منبع: مهر

کلیدواژه: درآمد شهرداری کرمان ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس عاشورا مشهد مراسم عزاداری شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر طلبکاران اوکراین تمام شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وال استریت ژورنال، گروهی از دارندگان اوراق بدهی اوکراین به دنبال آن هستند که این کشور را مجبور کنند روند باز پرداخت بدهی‌هایش را آغاز کند.

در حالی که پس از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین وصول بخشی از بدهی‌های اوکراین از سوی طرف‌های طلبکار کنار گذاشته شد، دیگر دارندگان اوراق بدهی این کشور با تصور اینکه این درگیری چند ماهه تمام خواهد شد، ۲ سال به اوکراین فرصت تنفس دادند اما خبر رسیده که صبرشان به سر آمده و به سمت استخدام مؤسسات حقوقی برای مذاکره با مقامات اوکراینی رفته اند.

منابع آگاه می‌گویند البته قرار است در این مذاکرات اوکراین در قبال بخشیده شدن بخش دیگری از بدهی اش روند پرداخت بهره اوراق بدهی خود را آغاز کند.

منابع آگاه می‌گویند در صورتی که دارندگان اوراق بدهی اوکراین موفق شوند، این کشور باید سالانه ۵۰۰ میلیون دلار بهره به طلبکارانش پرداخت کند.

نکته جالب اینکه این طلبکاران فقط ۴ میلیارد دلار از ۱۶۱ میلیارد دلار بدهی خارجی اوکراین را در اختیار دارند. اگر هم توافقی بین اوکراین و دارندگان اوراق قرضه این کشور حاصل نشود، کی یف دچار نکول خواهد شد.

کد خبر 6097895 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد