Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های رژیم صهیونیستی به تصمیم دولت روسیه برای تحویل سامانه های دفاع هوایی" اس ۳۰۰" به ارتش سوریه واکنش نشان داده و آن را کابوسی برای تل آویو خواندند. ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه های رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی شدید خود را از تحویل سامانه های دفاع هوایی اس 300 به سوریه نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه جروزالم پست در این باره نوشت: چنین تصمیمی تهدیدی خطرناک برای ارتش اسرائیل است زیرا سلاح های روسیه موثرتر از سامانه های دفاع هوایی است که هم اکنون در سوریه موجود است.

"آنا ارونخیی" نویسنده روزنامه جزوزالم پست گفت: اکنون می توان از حادثه ای نظیر سقوط هواپیمای "ایل 20 " جلوگیری کرد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه رفتار هواپیماهای رژیم صهیونیستی را عامل اصلی سرنگونی هواپیمای روس توسط سامانه های دفاع هوایی ارتش سوریه در خاک این کشور دانست.

سرگی شویگو وزیر دفاع روسیه نیز روز دوشنبه تاکید کرد که برای حفاظت از نظامیان روس در سوریه، ظرف دو هفته سامانه اس 300 را تحویل دولت سوریه خواهد داد.

روزنامه جروزالم پست نوشت: اس 300 تاثیر گسترده ای بر دفاع هوایی سوریه خواهد گذاشت زیرا این کشور را قادر خواهد ساخت تا اهداف را در فاصله 300 کیلومتر هدف قرار دهد.

در همین حال، شبکه نهم رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به تحویل این سامانه در طول دو هفته دیگر به سوریه نوشت: "کابوسی در طول دو هفته آینده در انتظار اسرائیل است".

انتهای پیام/

R7969/P36442/S8,89,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه

پایگاه خبری «شهاب»، ظهر امروز (جمعه)، خبر داد مقر صلیب سرخ در مقابل درمانگاه «الرمال» در خیابان «الوحده» در غرب شهر غزه مورد تهاجم قرار گرفته است.

رسانه‌های فلسطینی اشاره کردند که آوارگان فلسطینی در این مقر اسکان داشته‌اند و در پی این حمله، چند نفر به شهادت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.

برخی رسانه‌های فلسطینی شمار شهدا را دست‌کم ۳ نفر گزارش کرده‌اند؛ اما گزارش دقیقی درباره تعداد مجروحان در دست نیست.

ارتش اسرائیل پیش از نیز خودروی یک گروه بین‌المللی که وظیفه توزیع غذا در غزه را برعهده داشت، مورد حمله قرار داده بود.

اواسط فروردین ماه بود که یک پهپاد اسرائیلی خودروی حامل امدادگران سازمان موسوم به «آشپزخانه مرکزی جهانی» را هدف حمله قرار داد که به دنبال آن دست‌کم ۷ تن از کارکنان غیرفلسطینی آن جان خود را از دست دادند.

این حمله با واکنش‌های بسیاری مواجه شد و استرالیا که یک شهروند خود را در این تهاجم از دست داده بود، بلافاصله سفیر رژیم اسرائیل را احضار کرد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد