Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:09:45 GMT

مرند با کمبود فضای سبز مواجه است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۸۵۴۶

مرند با کمبود فضای سبز مواجه است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاوه شهردار مرند، شامگاه دوشنبه با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر مرند خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز در شهر مرند نسبت به جمعیت پایین است، در این راستا فعالیت هایی صورت گرفته که در بودجه سال آینده افزایش پارک های این شهر اعمال خواهد شد.

وی افزود: زمین هایی هر کدام به مساحت ۶ هزار مترمربع در شهرک میلاد و شهرک ولیعصر(عج) مرند جهت احداث پارک در حال بررسی است، اطراف کوه سامبوران نیز زمینی به مساحت ۱۶ هکتار برای احداث فضای سبز آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مرند در ادامه با اشاره به اینکه در شهرهای دیگر پارک موجود به پارک بانوان تبدیل شده است، گفت: مساحت کوچک پارک شهر مرند، دست ما را برای ایجاد امکانات جدید برای تبدیل این پارک به پارک ویژه بانوان محدود کرده است.

کاوه افزود: می توانیم یکی از پارک های شهر مرند را برای ساعاتی به عنوان پارک ویژه بانوان اختصاص دهیم.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از سرمایه گذاران درخواست راه اندازی پارک ویژه کودکان در شهر مرند را ارائه کرده که می توان یکی از فضاهای موجود را در اختیار این سرمایه گذار قرار داد.

کد خبر 4411703

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک بانوان فضای سبز مرند ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس عاشورا مشهد مراسم عزاداری شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سرپرست شبکۀ بهداشت و درمان مه ولات با اشاره به این‌که رهاسازی زباله در پارک‌ها و طبیعت به‌ویژه حاشیۀ جاده‌ها همواره منظرۀ زشتی را برای شهر و مسافران عبوری به نمایش می‌گذارد،گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست بسیار ضروری و وظیفه همگانی است و می‌طلبد همه با هم تلاش کنیم تا از عرصه‌های طبیعی به‌ویژه پارک جنگلی که فضای ارزشمندی در مقابل بیمارستان امام رضا (ع) است صیانت شود.
جواد جوانی گفت: این اقدام نمادین با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست با همکاری و مشارکت واحد بهداشت محیط شبکۀ بهداشت و درمان، شهرداری، دانش‌آموزان آموزشگاه فتحیه، ادارۀ حفاظت محیط زیست، هلال احمر و دوست‌داران محیط زیست انجام شد تا شهروندان با حساسیت بیشتری نسبت به حفظ و زیباسازی شهر به‌ویژه پارک‌ها و حاشیۀ جاده‌ها توجه کنند.

دیگر خبرها

  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز