Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: با توجه به همزمانی دهه دوم محرم الحرام و هفته دفاع مقدس مراسم قرائت زیارت عاشورا به نیابت از شهدای جنگ تحمیلی برگزار می‎شود. ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت: هر سال به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‎های متعددی همچون نشست‌های تخصصی، پرسمان دینی، حلقه‌های معرفت، سلسله جلسات روایتگری و سخنرانی از سوی این معاونت برگزار می‎شود که امسال نیز این برنامه‎ها از ابتدای هفته در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دهه دوم محرم الحرام با هفته دفاع مقدس همزمان شده است مراسم قرائت زیارت عاشورا به نیابت از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می‎شود.

حسینی عنوان کرد: این مراسم از ابتدای هفته جاری هر روز ساعت 16:20 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‎شود و تا پایان هفته نیز ادامه دارد.

وی اعلام کرد: در هفته جاری در رواق حضرت زهرا(س) برنامه‎هایی حلقه معرفت، سخنرانی، روایتگری از هشت سال دفاع مقدس و مسابقه فرهنگی با محوریت هفته دفاع مقدس ویژه بانوان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ح

R41347/P1357/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه صبح یکشنبه در این آئین معنوی در گلزار مطهر شهدای این شهرستان ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تقدیر از برگزار کنندگان مراسم گفت: فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران و آبادانی ایران اسلامی به دست کارگران و زحمتکشان عرصه تولید موید جانفشانی این قشر است و همه ما مدیون تلاش‌ها و زحمات این قشر هستیم و باید قدردان زحمات آنان باشیم.

محمد تقی صفری با بیان اینکه کارگران در ایران اسلامی سربازان جبهه عمران و آبادانی با تفکر انقلابی و دینی هستند، افزود: جامعه‌ای مترقی و از فرصت‌ها بیشتر استفاده می‌کند که به قشر کارگر توجه بیشتری داشته باشد.

وی گفت: امروز در این مکان مقدس با شهدای والامقام که راه شهادت، دینداری؛ شهامت، ایثار، از خودگذشتگی را به همه ما آموختند عهد و پیمان می‌بندیم که در هر جایگاه و مسئولیتی با تبعیت پذیری از فرامین مقام معظم رهبری و با الگو گرفتن از شهدا، برای خدمت صادقانه به مردم و نظام اسلامی تلاش کنیم.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه کارگری شغل بسیار ارزشمندی است و کارگران شریف‌ترین قشر زحمتکش جامعه هستند یادآور شد: کارگران با توکل بر خدا و تلاش مضاعف در پی خدمت به مردم و کسب روزی حلال هستند و همه ما باید قدردان آنها باشیم و آنها را تکریم کنیم.

فرماندار گناوه گفت: همه کارفرمایان و نهادها وظیفه دارند که کارگران را تکریم کنند و در بحث حقوق و مزایا و بیمه و هرگونه کمک آنها را مورد عنایت خاص قرار دهند.

وی بیان کرد: در شهرستان گناوه به همت و تلاش کارگران و همراهی همگانی کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، گردشگری، فرهنگی، عمرانی و سایر حوزه‌ها انجام شده که این فعالیت‌ها تداوم دارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آئین با تبریک هفته کار و کارگر و تقدیر از شرکت کنندگان در مراسم گفت: برنامه‌های مختلفی در این هفته در شهرستان تدارک دیده شده است و امروز به همین مناسبت آئین ویژه غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا برگزار شد.

کریم صفایی افزود: پیاده روی و اهدای خون با همکاری انجمن دریانوردان، برگزاری جشنواره غذا و برگزاری جشن بزرگ کار و کارگر از برنامه‌های شاخص این هفته در شهرستان است.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوع دیگر از جمله بازدید از واحدهای تولیدی و اقتصادی در شهرستان در این هفته اجرا خواهد شد.

در پایان این مراسم حاضرین با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های بلند انقلاب، امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

قرائت زیارت پرفیض زیارت عاشورا در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) از دیگر برنامه‌های این روز به مناسبت هفته کار و کارگر بود که با حضور شرکت کنندگان برگزار شد.

کد خبر 6090697

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)