Web Analytics Made Easy - Statcounter

­ به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما ، فرمانده گارد ساحلی یمن تهدید کرد اگر ائتلاف متجاوز سعودی به بندر الحدیده یمن حمله کند، نیروهای یمنی بنادر دوبی امارات و جده عربستان را هدف قرار خواهند داد. 
به گزارش خبرگزاری یونیوز، سرتیپ محمد قادری گفت: اگر کشورهای متجاوز در فعالیت بندر الحدیده کارشکنی کنند، بندر جبل علی در دوبی و بندر جده در عربستان در تیررس موشک های نیروی یمن قرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
قادری افزود: بندر الحدیده تنها شریان حیاتی است که یمن از آن استفاده می کند و اگر تحت تاثیر قرار گیرد یا تنشی علیه آن ایجاد شود، ما می توانیم به کشورهای متجاوز برسیم و عمق خاک عربستان و امارات را به خواست خدا هدف قرار دهیم. پاسخ ما کوبنده و غیرمنتظره خواهد بود. ما در نیروی دریایی و گارد ساحلی هنوز وارد جنگ واقعی نشده ایم. جنگ دریایی بر همه جهان تاثیر خواهد گذاشت و جامعه جهانی و سازمان ملل باید برای متوقف کردن حماقت های کشورهای متجاوز وارد عملی شود، زیرا ملت یمن در دفاع از خود تردید نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فرمانده گاردساحلی یمن الحدیده دوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به هدفی در بندر حیفای اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز شنبه اعلام کرد که با پهپاد یک هدف حیاتی و مهم را در بندر اشغالی حیفا هدف قرار داده است.

 مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ خود بر تداوم حملات خود به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید کرده است.

مقاومت اسلامی عراق طی ماه‌های گذشته چند هدف مهم و حیاتی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی را با موشک یا پهپاد هدف قرار داده و اعلام کرد که است که این حملات به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین بوده و تا زمان توقف کامل جنایت صهیونیست‌‌ها ادامه خواهد داشت.

حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • تصاویری دیده نشده از حال و هوای شهر مکه در ۷۰ سال قبل
  • (عکس) تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • (تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند