Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر کهن روز در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اعلام برنامه های فرهنگی متناسب با این ایام اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه فرهنگی عکس و پوستر دفاع مقدس در فرهنگسرای معلم شهر رباط کریم و فرهنگسرای ایمان شهر جدید پرند برای بازدید عموم برپا شده است.

وی حضور فعال هنرمندان در برنامه های هفته دفاع مقدس را از دیگر فعالیت های کانون بسیج هنرمندان برشمرد و بیان داشت: برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری کارگاه شعر دفاع و فرهنگ عاشورایی ، بازدید از خانواده شهدا ، بازدید یکروزه از نمایشگاه صنایع دستی ، آموزش مقدماتی عکاسی ، برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از دیگر برنامه های کانون بسیج هنرمندان شهرستان رباط کریم در هفته دفاع مقدس ۹۷ خواهد بود.

سرپرست کانون بسیج هنرمندان رباط کریم با بیان اینکه رزمندگان و شهدا گنجینه های گرانبهای دوران ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هستند گفت: با برپایی چنین نمایشگاه هایی می توانیم ارادت قلبی خود را به این گوهرهای ارزشمند نشان دهیم و در ضمن برای نسل جوان به خوبی و با زبان عکس و معنا روزهای دفاع مقدس و جانبازی های این عزیزان را تبیین کنیم، هرچند که این فداکاری ها با هیچ کاری قابل قیاس نیست.

کد خبر 4411947

منبع: مهر

کلیدواژه: رباط کریم نمايشگاه عكس ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس عاشورا مشهد مراسم عزاداری گرگان شهرکرد رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول محفل قرآنی گفت: این آیین معنوی هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸:۲۰ در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.
جمالفرد افزود: محفل قرآنی این هفته فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین همراه با قرعه کشی سفر اربعین ویژه شرکت کنندگان ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای معظم شهر یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه از اربعین سال قبل آغاز شده ادامه داد: در این برنامه ۱۵ دقیقه حزب خوانی قرآن، ۲۰ دقیقه تدبر در قرآن، ۲۰ دقیقه روایتگری شهدا و ۱۵ دقیقه پخش فیلم و تیزر با موضوع قرآن، دفاع مقدس و مناسبت های هفته اجرا می شود.
مسئول محفل قرآنی گلزار مطهر شهدای یاسوج با دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: فردا علاوه بر اجرای برنامه های قرآنی از همه بانیان و همکاران و خیران قدردانی و به قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه زیارت اربعین به مبلغ هر نفر ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال اهدا می شود.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج