Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:53:09 GMT

بارش شدید باران در پنج استان/آسمان تهران صاف است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۹۱۳۷

بارش شدید باران در پنج استان/آسمان تهران صاف است

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به روند بارشی کشور طی روزهای آینده، گفت: شدت بارش طی امروز (۳ مهرماه) در استان‌های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، هرمزگان، ارتفاعات کرمان و شمال سیستان وبلوچستان خواهد بود. همچنین شدت بارش فردا (۴ مهرماه) روی غرب سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۳ مهرماه) افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق، گاهی همراه با وزش باد شدید موقت در شمال شرق و شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۴ مهرماه) در استان‌های گیلان ، مازندران، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و پاره‌ای از مناطق هرمزگان در بعضی از ساعات افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پس‌فردا (۵ مهر ماه) برای سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق، گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته‌ وظیفه در دو روز آینده در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور همچنین امروز (۳ مهرماه) در جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی و یزد وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از اواخر فردا و طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۵ و ۶ مهرماه)  دریای خزر مواج خواهد بود، اظهار کرد: امروز و فردا (۳ و ۴ مهرماه) محدوده تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا و پس‌فردا (۴ و ۵ مهرماه) صاف خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب  ۲۹ و ۱۸ درجه سانتیگراد و ۳۰ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام باران شدید هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان تهران تا فردا بارانی است

اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران را تا فردا ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید، بارش باران و گاهی رگبار پیش‌بینی کرده است.

به گزارش ایسنا، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش یابی و واکاوی الگوهای همدیدی پیرو هشدار شماره ۹ سطح زرد ۱۲ اردیبهشت، آسمان استان تهران تا فردا ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید، بارش باران، گاهی رگبار و تندر و آذرخش پیش بینی می‌شود و بارش تگرگ در نقاط مستعد دور از انتظار نیست.

از ظهر فردا با تداوم وزش باد، به تدریج کاهش ابر و تا پایان یکشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

همچنین با گذر موجی دیگر از بامداد دوشنبه تا سه شنبه شب، آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت ها وزش باد شدید و رگبار باران، گاهی تندر و آذرخش و در پاره‌ای نقاط باد و گرد و خاک و کاهش دید مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۵ اردیبهشت) ابری و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق از بعدازظهر وزش باد شدید به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد و برای روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با احتمال وزش باد شدید در شب افزایش ابر با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، فرودگاه امام خمینی (ره) و ورامین با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • رگبار باران در ۲۱ استان ؛ امروز کدام مناطق بارش دارند؟ | ورود سامانه جدید از دوشنبه
  • آسمان تهران تا فردا بارانی است
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه