Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید پارلمان عراق با هیئتی بلندپایه از اتحادیه میهنی کردستان دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، محمد الحلبوسی، رئیس جدید پارلمان عراق در جریان دیدار با هیئتی بلندپایه از حزب اتحادیه میهنی کردستان به ریاست لاهور شیخ جنگی، بر اهمیت توافق ملی درباره کاندیدای پست ریاست جمهوری تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، دفتر ریاست پارلمان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این دیدار درباره اوضاع سیاسی عراق، گفت‌وگو و تفاهمات میان احزاب مختلف به منظور دستیابی به دیدگاهی واحد ملی درباره پرونده انتخاب رئیس جمهور این کشور بحث و تبادل نظر شد.

رئیس پارلمان عراق با نوری مالکی، رئیس ائتلاف "دولت قانون" نیز دیدار کرد.

در همین راستا، دفتر مالکی در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف در این دیدار درباره آخرین تحولات سیاسی و مرحله آتی عراق گفت‌وگو کردند.

دو طرف همچنین بر اهمیت تلاش بیشتر در گفت‌گوها و تفاهمات میان احزاب مختلف به منظور انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری و همچنین رفتن به سمت تشکیل دولت جدید عراق تاکید کردند.

رئیس جدید پارلمان عراق دوشنبه نیز با مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق دیدار کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام عراق محمد الحلبوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در احکام جداگانه ای علی تیشه‌کنی را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «احمد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروزآباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سه انتصاب در حوزه انتخابیه کرمانشاه انجام شده است که یک هفته دیگر شاهد برگزاری دور دوم انتخابات مجلس برای تعیین تکلیف دو کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی می‌باشد

کد خبر 750167

دیگر خبرها

  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • حقوق روسای اتحادیه اروپا چقدر است؟
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟