Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه پاکستان، «اسد عمر» وزیر اقتصاد و دارایی پاکستان طی اظهاراتی گفت که بعد از سفر «عمران خان» نخست وزیر این کشور به عربستان اخباری مبنی بر سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری ریاض در پاکستان مطرح شد؛ هر چند این خبر بسیار خوبی است اما صحت ندارد.

وی افزود: عربستان و پاکستان طی اجلاسی در هفته اول اکتبر در مورد بخش هایی که ریاض قرار است در پاکستان سرمایه گذاری کند، تصمیم خواهند گرفت در این اجلاس همچنین میزان سرمایه گذاری ریاض نیز مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسد عمر در ادامه تاکید کرد که میزان حجم تجارت بین اسلام آباد- ریاض از پیش تعیین شده بود و در سفر عمران خان به عربستان، طرفین توافقاتی را در مورد گسترش همکاری ها به امضا رساندند.

وزیر اقتصاد و دارایی پاکستان همچنین نیاز فوری اسلام آباد به کمک های مالی را رد کرد و گفت که سفر قریب الوقوع تیمی از صندوق بین المللی پول به این کشور در جهت دریافت وام نخواهد بود؛  در این سفر صرفا برنامه های کاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4411940 بنفشه اسماعیلی

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکستان سرمایه گذاری عربستان سعودی عمران خان ایالات متحده آمریکا روسیه سوریه ایران رژیم صهیونیستی عراق فلسطین دونالد ترامپ عربستان سعودی ترکیه جنگ 2015 یمن انگلیس آلمان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم

اسحاق جهانگیری در گفت‌وگویی از وضعیت توسعه و رشد اقتصادی در کشور انتقاد کرد و گفت: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم.

به گزارش اعتمادآنلاین در ادامه چکیده ای از این گفتگو را می‌خوانید:

معتقدم در سال ۸۴ که دولت را به احمدی‌نژاد تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود. دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. امارات هم در زمینه اقتصاد در حال جلو افتادن از ماست. وقتی وزیر صنایع شدم از مردم ایران به خاطر شرایط خودرو عذرخواهی کردم. بعد از حذف پیکان طی پنج سال تولید خودرو را به یک میلیون دستگاه رساندیم. در دوره دوم اصلاحات خودرو‌های روز دنیا در کشور تولید شدند. پیکان حذف شد و خودروی ال۹۰ را با همان قیمت پیکان برای اقشار ضعیف تولید کردیم. مجلس هفتم دو طرح خارجی دولت آقای خاتمی را متوقف کرده بود. به نمایندگان مجلس گفتم، اجازه نمی‌دهم طرح تولید ال۹۰ با شرکت رنو را متوقف کنید، می‌خواهید استیضاحم کنید. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض