Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: 873 طرح به مبلغ بیش از سه میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده است.
عبدالحسین خلعتی افزود: تاکنون 110 طرح با مبلغ بیش از 485 میلیون ریال موفق به عقد قرارداد و دریافت تسهیلات شده اند.
وی گفت: این طرح ها در بخش های صنایع تبدیلی و غذایی، سرمایه در گردش ویژه صادرات محصولات کشاورزی، شیلات، تولیدات دامی، گلخانه، آب و خاک و تولیدات گیاهی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلعتی افزود: اعتبارات صندوق توسعه ملی در سطح کشور متمرکز است و طرح هایی که مراحل پیگیری و تصویب آنها در بانک های عامل در زمان کوتاه تری انجام شود، در اولویت پرداخت قرار می گیرند.
 
 
 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی کشاورزی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی

ملکی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی از ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مربوط به سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی خبر داد و با بیان اینکه عمده درخواست‌ها در سفر‌های استانی، درخواست کمک مالی و تسهیلات بوده، گفت: در زمینه رسیدگی به این درخواست‌ها مبلغ ۳۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض و بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه (۱۵ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه) پس از بررسی و استحقاق سنجی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

او به تفکیک درخواست‌ها در سفر‌های رئیس جمهور پرداخت و افزود: در سفر اول رئیس جمهور (شهریور ۱۴۰۰) در مجموع ۴ هزار ۷۲۰ درخواست ثبت شده است.

ملکی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در جهت پاسخگویی به این درخواست‌ها مبلغ ۵۴ میلیارد ریال به استان تخصیص یافت، اظهار کرد: در این سفر هزار و ۲۳۹ متقاضی به بانک‌های عامل و صندوق کار آفرینی امید استان معرفی شده و به تعداد ۶۳۵ نفر هم تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در جریان این سفر ۲ هزار و ۳۲۵ متقاضی مساعدت مالی نیز به نهاد‌های حمایتی معرفی شده اند که پس از بررسی و استحقاق سنجی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به ۴۳۶ نفر از آنها پرداخت شده است.

او درخصوص درخواست‌های واصله در سفر دور دوم رئیس جمهور (آذر ۱۴۰۱) هم گفت: مجموع درخواست‌های واصله در این سفر ۱۰۴ هزار و ۶۳۴ مورد بوده است.

ملکی عنوان کرد: برای تعداد ۱۸ هزار و ۴۶۶ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه در موضوعات ۷ گانه، مبلغ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان (۹ هزار و ۶۰۰ نفر طی سه مرحله) تخصیص یافت. 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: متقاضیان بر اساس اولویت تعیین شده به بانک‌های عامل استان معرفی شدند و قریب به ۹ هزار نفر نیز تاکنون موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

او با اشاره به اینکه در سفر دوم تعداد ۴۰ هزار و ۷۵۱ متقاضی دریافت مساعدت مالی به نهاد‌های حمایتی معرفی شدند، گفت: پس از بررسی و استحقاق سنجی لازم، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به تعداد ۱۸ هزار و ۷۱۲ نفر پرداخت شد.

ملکی به وضعیت درخواست‌های مردمی در سفر یک روزه و کاری رئیس جمهور (شهریور ۱۴۰۲) اشاره کرد و اظهار کرد: مجموع درخواست‌های واصله در این سفر ۲۰ هزار و ۵۱۶ مورد بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: برای تعداد ۶ هزار و ۱۷۲ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه در موضوعات ۷ گانه، در مرحله نخست مبلغ ۵۲۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان (۳ هزار و ۵۰۰ نفر در ۵ اسفندماه ۱۴۰۲) تخصیص یافت که پس از بررسی، متقاضیان بر اساس اولویت تعیین شده به بانک ملی استان معرفی شده و در حال دریافت تسهیلات می‌باشند.
او بیان کرد: تعداد ۶ هزار و ۸۰۳ درخواست مساعدت مالی هم در این سفر ثبت شده که جهت بررسی به کمیته امداد امام خمینی (ره) ارجاع گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد
  • ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال۱۴۰۲
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد