Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:04:40 GMT

کشف MDF میلیاردی قاچاق در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۹۶۴۱

کشف MDF میلیاردی قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی استان لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف چوب MDF خارجی میلیاردی قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و تشدید اقدامات کنترلی در عملیاتی مشترک با پلیس امنیت استان در محور خرم آباد - کرمانشاه یک دستگاه خودروی کامیون کشنده را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۲۵ تن و ۶۴۰ کیلو چوب ام دی اف خارجی قاچاق که از استان‌های جنوبی به مقصد غرب کشور بارگیری شده بود را کشف و یک دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی استان بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.
 
سردار مهدیان نسب گفت: فرد خاطی با تشکیل پرونده راهی مراجع ذیصلاح شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 پلیس آگاهی خودرو قاچاق مبارزه با قاچاق کالا مبارزه با قاچاق کالا و ارز اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود