Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛  در متن این ابلاغ که سوی دکترمحمدعلی نجفی صادر شده، آمده است:

با استعانت از ذات اقدس ربوبی و با عنایت به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، بموجب این ابلاغ به سمت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز منصوب می شوید.

رجا واثق دارم با توکل بر خداوند متعال در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید خواهید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی نجفی

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز انتصاب پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ضمن بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد، گزارشی از مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری ارائه شد.


این جلسه به ریاست رئیس‌کل دادگستری استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و اعضای این ستاد در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.


در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری، مسائل و مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان از قبیل شرکت میعاد سرام سپهر ایساتیس و شرکت تعاونی تولیدی نرگس پلیمر میبد باهدف احیای حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع حقوقی و قضایی این واحد‌ها اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد