Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص واریز منابع درآمدی سازمان‌های شهرداری به حساب‌های متفرقه به شهردار تهران تذکر داد.  مرتضی الویری در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران که با حضور محمدعلی افشانی (شهردار تهران) برگزار شد، طی تذکری گفت: مطابق قانون تمامی واحدهای شهرداری اعم از مناطق، سازمان‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باید منابع درآمدی خود را مستقیم به حساب‌های درآمدی خزانه‌داری شهرداری واریز کنند و واریز به حساب‌های متفرقه ممنوع است.  وی افزود: برخی از سازمان‌ها این قانون را رعایت نمی‌کنند و منابع درآمدی خود را به حساب‌های متفرقه واریز می‌کنند. امیدواریم شهردار تهران در این خصوص اقدامات لازم را به عمل آورند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به جوابیه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای ورود واگن های مترو به کشور تأکید کرد: موضوع تأیید واگن ها را به تأخیر نیندازید. برای این اقدام باید یک عمل جهادی انجام شود و بررسی ها به صورت جهادی انجام شود.

پاسخ سازمان شهرداری ها به اظهارات چمران درخصوص تأخیر قرارداد تأمین ۷۹۱ واگن متروی تهران ممانعت از ورود "اتوبوس های برقی" توسط فردی در وزارت کشور!​

 

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح دستور جلسه امروز شورای شهر تهران، گفت: در ابتدای این جلسه گزارشی از معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با اقداماتشان در ایام عید نوروز، ماه مبارک رمضان و عید فطر ارائه خواهد شد.

وی افزود: پس از ارائه این گزارش، مجمع عمومی شرکت واحد نیز برگزار خواهد شد؛ چرا که مدت زمان بازرس آن به پایان رسیده و باید بازرس جدید انتخاب شود. پس از آن نیز در مورد بهای خدمات استفاده از معابر شهری بحث و گفت وگو و تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: کمیسیون نامگذاری نیز در این جلسه علاوه بر چند نامگذاری جدید، یک طرح دو فوریتی را نیز ارائه کرده که مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار می گیرد.

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص جوابیه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای اظهاراتش درباره ورود واگن های جدید مترو به کشور گفت: ما موضع گیری خاصی نداریم تنها می گوییم که به درد مردم برسید و موضوع تأیید واگن ها را به تأخیر نیندازید. برای این اقدام باید یک عمل جهادی انجام شود و بررسی ها به صورت جهادی انجام شود. بی تردید این بحث موضوعی نیست که دو تا سه ماه بماند. اگر متخصص ندارند باید کمک بگیرند. ما مخلص همه آنها هستیم.

وی افزود: بحث ما این است که هر یک روز که موضوع به تأخیر بیفتد مردم از داشتن یک هزار واگن عقب می مانند و این مشخص نیست به نفع کیست. اگر اشکال از ماست بیایند رفع کنند. در این شرایط نباید اداری پیش رفت و بعد اعلام شود نمی شود و موضوع بماند. جزئیات را ما و آنها می دانیم. موضوع کارشناس است و مترو کارشناس این مساله است. البته از شرکتی خارج از مترو هم کمک می گرفتند. ما نمی خواهیم اسراف و بریز و بپاش اضافی صورت بگیرد. اگر تقصیر ماست ما را فلک کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • تحقق درآمدی ۸۲ درصدی شهرداری اراک در سال ۱۴۰۲
  • دولت امسال درآمدی از محل اسقاط خودروهای فرسوده نخواهد داشت
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد