Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:43:30 GMT

کدام سرمربی رکورددار حضور در دربی است؟

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۰۱۲۵

کدام سرمربی رکورددار حضور در دربی است؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس رکورددار بیشترین حضور در دربی به عنوان سرمربی را داشته است.

به گزارش مشرق، علی پروین به عنوان بازیکن رکورددار بیشترین حضور در دربی است و جالب اینکه او به عنوان سرمربی، ۲۵ بار روی نیمکت نشسته و از این حیث هم آمار قابل توجهی دارد.

پس از او، مرحوم منصور پورحیدری با ۱۸ بار نشستن روی نیمکت استقلال، دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایکوف سرمربی پیشین استقلال ۱۵ بار در دربی سرمربی بوده و امیر قلعه‌نویی با ۱۴ بار پشت سر او قرار دارد.

پرویز مظلومی ۸ بار سرمربی استقلال در دربی بود و آلن راجرز هم ۷ مرتبه روی نیمکت پرسپولیس نشسته است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی هفته دفاع مقدس حمله تروریستی اهواز استقلال پرسپولیس دربی 88 علی پروین منصور پورحیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت که اوسمار یکی از گزینه‌های مناسب برای فصل آینده پایتخت محسوب می‌شود اما انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود. - اخبار ورزشی -

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عنوان کرد: خوشبختانه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و جدا از اینکه نتایج قابل قبولی گرفته فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارد. تمرکز بازیکنان باید فقط روی تیم خودشان باشد و با ادامه این روند قهرمانی دور از دسترس نیست. پرسپولیس در حال حاضر آرامش مناسبی دارد و خوشبختانه جذب بازیکنان جدید هم توانست روند این تیم را در حالت مثبتی قرار دهد.

وی در خصوص مصاحبه برخی از بازیکنان و مربیان استقلال در مورد پرسپولیس گفت: بهترین کار این بود که بازیکنان پرسپولیس جواب مصاحبه‌ها و بیانیه‌های باشگاه استقلال را ندهند. در استقلال جو مناسبی وجود ندارد و کادرفنی با مدیریت باشگاه مشکل دارد ولی پرسپولیس در آرامش مطلق به سر می‌برد.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص بحث ماندن اوسمار در پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: اگر پرسپولیس قهرمان شود باید دید چه فضایی ایجاد خواهد شد و اگر هم قهرمان نشود باز هم باید منتظر ماند و دید چه وضعیتی به وجود می‌آید. نمی‌توان اتفاقات آخر فصل را پیش‌بینی کرد، به نظر من بحث انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود ولی طبیعتاً اوسمار می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب پرسپولیس برای هدایت این تیم باشد.

منافی یادآور شد: پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ باید مثل سال گذشته با تمرکز بالا، فقط روی بازی‌های خودش تمرکز کند. در حال حاضر تیم آرامش دارد و می‌تواند با ادامه همین روند قهرمان شود. نقش هواداران و پیشکسوتان هم در حمایت از تیم بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد