Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@05:46:33 GMT

برگزاری 7 جلسه درس اخلاق با حضور آیت‌الله تحریری

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۰۲۹۲

برگزاری 7 جلسه درس اخلاق با حضور آیت‌الله تحریری

به گزارش ایکنا؛ جلسات درس اخلاق آیت‌الله تحریری روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شهر قم و روزهای جمعه در شهر تهران برگزار می‌شود.

برنامه روزهای چهارشنبه در شهر قم بدین شرح است:

ظهرها همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در مدرسه امام خمینی(ره) واقع در فلکه جهاد با موضوع سفارشات پیامبر اکرم(ص) به حضرت علی(ع)

جلسه شرح نهج‌البلاغه 1 ساعت قبل از غروب در مجمع عالی حکمت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه شرح حدیث اربعمأه بعد از نماز مغرب در مدرسه امام خمینی(ره).

جلسه تفسیر المیزان ساعت۱۰:۳۰ صبح در بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) واقع در صفاییه، کوچه بیگدلی، پلاک ۱۱۸. همچنین جلسه شرح زیارت آل یاسین بعد از جلسه تفسیر قرآن در همان مکان برگزار می‌شود.

جلسه شرح صحیفه سجادیه روزهای  پنجشنبه نیز همراه با اقامه نماز ظهر در مدرسه علمیه معصومیه واقع در  اول بلوارامین برگزار خواهد شد.

جلسه روزهای جمعه در شهر تهران نیز 2 ساعت  مانده به ظهر در میدان محمدیه، خیابان خیام شمالی،کوچه مهدویان احدی، مدرسه علمیه معیر با موضوع مواعظ اخلاقی تربیتی امام صادق(علیه السلام) به عبدالله بن جندب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا جلسه اخلاق تفسیر قرآن آیت الله تحریری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های حزب الله لبنان امروز جمعه در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مواضع این رژیم را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی در هم کوبید.
رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که در جریان حملات سنگین موشکی حزب الله، آژیر‌های خطر در شمال ارتفاعات «میرون» واقع در منطقه «الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) به صدا درآمده است.
این منابع خبر دادند که در جریان این حملات، صدای چند انفجار مهیب شنیده شده است. شبکه ۱۴ اسرائیل می‌گوید که در جریان این حملات، دستکم ۱۸ موشک از لبنان شلیک شده است.
این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که یک انفجار مهیب در منطقه «الجلیل الاعلی» شنیده شده، ولی هنوز علت این انفجار مشخص نیست.
جنبش حزب الله هم با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه به وقت محلی، محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در منطقه مقابل شهرک «یارون» هدف حمله موشکی قرار داده است.
نیرو‌های مقاومت لبنان ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه هم، دستگاه‌های جاسوسی واقع در مقر «رویسات العلم» واقع در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی