Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي نونهالان گفت:به طور کلي برگزاري اردوهاي استعداديابي مناطق نه گانه کمک خيلي خوبي مي کند و استعدادهاي زيادي در اين مناطق شناسايي شده اند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، محمد ياوري سرمربي تيم ملي نونهالان زير 14 سال در خصوص برگزاري اين اردو گفت: بعد از اردوي استعداديابي بسيار خوبي که در مشهد داشتيم به اتفاق آقاي دکتر معيني و ساير همکاران با توجه به شرکت فعال استان ها تصميم گرفتيم از بازيکنان توانمند و مستعد اين اردو براي حضور در تيم دعوت کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين بخشي از بازيکناني که در اردوهاي قبلي تيم حضور داشتند نيز به اين اردو دعوت شدند تا در کنار هم توانمندي و ظرفيت هاي اين بازيکنان را مورد ارزيابي قرار بدهيم.
ياوري در ادامه افزود:به طور کلي برگزاري اردوهاي استعداديابي مناطق نه گانه کمک خيلي خوبي مي کند و استعدادهاي زيادي در اين مناطق شناسايي شده اند. دعوت نفرات برگزيده اين اردوها به تيم ملي نونهالان نشان دهنده اين حقيقت است که توانمندي همه آنها را زير نظر داريم و مي خواهيم اين روند را همچنان با نظارت دقيق دنبال کنيم. البته بازيکناني که در اردوهاي سابق تيم ملي نونهالان حضور داشتند و اينبار در جمع ما نيستند هم بايد بدانند که اين فرصت همچنان براي آنها وجود دارد. لازم است که در اردوهاي مناطق 9 گانه زير نظر مربيان کار کنند تا باز هم ديده شوند و در اردوهاي آتي امکان دعوت از همه آنها وجود خواهد داشت چرا که درهاي تيم ملي به روي هيچ کس بسته نيست و هر بازيکن شايسته اي دعوت مي شود.
سرمربي تيم ملي نونهالان زير 14 سال در خصوص روند استعداديابي اين رده اظهار داشت:من عقيده دارم ما در حوزه استعداديابي بسيار خوب عمل کرده ايم و در واقع استعداديابي فوتبال ايران در آسيا بي نظير است. يکي از دلايل اين است که خوشبختانه استعدادهاي ذاتي بسيار خوبي داريم و از اين نظر شايد بتوان گفت بهتر از کل قاره آسيا هستيم اما در مرحله بعدي بايد براي اموزش هماهنگ و يکسان همچنين انتقال دروس صحيح به اين استعدادها تلاش کنيم. من عقيده دارم در اين حوزه نياز به تغييراتي وجود دارد و بايد با کمک کميته آموزش فدراسيون فوتبال روش هاي متفاوتي را اجرا کنيم. همچنين مرحله بعدي که باز هم دچار مشکل هستيم حافظت از اين استعدادهاست. اين البته تنها بر عهده فدراسيون فوتبال و تيم هاي ملي نيست بلکه باشگاهها هم نقش مهمي دارند. بازيکني که رشد مي کند ، پيشرفت مي کند و به سطوح بالاتر مي رسد بايد بتواند به اين روند ادامه بدهد و استمرار داشته باشد اما مي بينيم که به طور مثال در سطح بزرگسالان و خصوصا در رده باشگاهي دچار مشکل مي شود ، دچار حاشيه مي شود ، از او غافل مي شويم و استعدادي که سال ها براي ظهور و شکوفايي او تلاش شده به راحتي از دست مي دهيم. اين قطعا نادرست است و بايد براي اصلاح اين شرايط تلاش کنيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال

ایسنا/خوزستان بانوی خوزستانی به اردوی آماده سازی تیم‌ملی فوتبال فراخوانده شد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که رقیه جلال نسب از خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

جلال نسب در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان در تیم شهرداری سیرجان توپ زد که به همراه این تیم به عنوان سومی دست پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • گل بی نظیر زاهدی در جی لیگ + فیلم
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان