Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سازمان لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز در محل روابط عمومی این سازمان آغاز شد که سعید فتاحی، مسؤول برگزاری مسابقات اجرای این مراسم را بر عهده داشت.

از ۱۴ تیم تعیین شده مرحله یک هشتم و چهار تیم باقی مانده در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، تنها هفت نماینده باشگاه‌ها حضور دارند و مسؤولان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز در این جلسه شرکت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قرعه کشی انجام شده نساجی بعد از کسب پیروزی آسان و ٥ گله مقابل شاهین لردگان در این مرحله مهمان تیم مدعی سپاهان اصفهان خواهد بود، دیداری که بسیار سخت به نظر می‌رسد.

سپاهان و نساجی مازندران در حالی باید دیدار جام حذفی را مقابل هم برگزار کنند که بعد از وقفه لیگ در روز بیست و هفتم مهرماه، دیدار دیگری هم در ورزشگاه فولادشهر برابر هم خواهند داشت.

گفتنی است سعید فتاحی، مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در روز‌های دوازدهم و سیزدهم مهرماه و پس از مسابقات هفته هشتم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

سپاهان رقیب نساجی در مرحله یک هشتم جام حذفی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟

شورای تامین استان مازندران مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد.

طرفداری | بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود.

پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار حواشی زیادی داشت. زنان پرسپولیسی در دقایقی از این دیدار با هواداران سپاهان درگیر شدند و شاهد صحنه‌های زیبایی در ورزشگاه آزادی نبودیم.

برخی تصور می‌کنند این حواشی مقدمه کم‌رنگ شدن حضور زنان در استادیوم باشد و مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. شورای تامین استان مازندران در اقدامی جالب، مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد تا بسیاری این عقیده را داشته باشند که این اولین ترکش حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد