Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سپیدرود اعتقاد دارد که تیمش مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت.

طرفداری-محمدرضا مهدوی، بازیکن تیم سپیدرود در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپیدرود که برتری شاگردان برانکو همراه بود، اظهارداشت:

شرایط ما با پرسپولیس خیلی فرق می‌کرد. آنها جزو ۴ تیم برتر آسیا هستند و شرایط خوبی دارند. چند سالی است کنار هم بازی می‌کنند و همه چیز در این بازی به نفع آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر پرسپولیسی‌ها با این نفراتی که دارند می‌گویند ضعف بازیکن دارند و در برخی پست‌ها ضعیف هستند، پس ما باید چه بگوییم.

به گزارش میزان، وی افزود:

می‌دانستیم بازی سختی داریم و برای کسب امتیاز به تهران آمده بودیم و می‌خواستیم حداقل مساوی بگیریم، ولی نشد. آنها خیلی خوب بازی می‌کردند و شروع مجدد‌های بیرانوند عالی بود و خیلی موقعیت‌سازی کرد. ما هم دفاع کردیم تا امتیاز بگیریم ولی نشد و البته خیلی هم بد نبودیم چون در یک هفته گذشته صبح و بعد از ظهر بدنسازی کرده بودیم و به نظر من شرایط بدنی تیم ما بهتر شده است. می‌دانستیم در این بازی فشار زیادی به ما می‌آید و خود را برای این بازی سخت آماده کرده بودیم.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود در مورد عملکرد داوری در این بازی گفت:

داور می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد. او می‌توانست ۵۰- ۵۰ سوت بزند که این کار را نکرد. البته ما هم موقعیتی بدست نیاوردیم و شوتی به دروازه حریف نداشتیم. ما می‌دانستیم نفرات خوبی دارند، ولی طبیعی است، بازی مقابل این تیم در آزادی سخت است.

مهدوی ادامه داد:

معتقدم تیم ما بهتر می‌شود چون با آمدن کریمی سروسامان گرفتیم. تیم ما فشار زیادی در این بازی تحمل کرد. ما در انتهای جدول هستیم و یارگیری خوبی نداشتیم و هیچ چیز سرجایش نبود. الان کمی شرایط بهتر شده و فکر می‌کنم در بازی با پرسپولیس بهتر از قبل بودیم. از این رو به این تیم امیدوارم و برای بازی برابر پیکان برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم. اگر حفظ توپ را بهتر کنیم شرایط هم تغییر می‌کند چون از این بابت ضعیف هستیم. عملا نتوانستیم هیچ موقعیتی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنیم و این برای یک تیم لیگ برتری خیلی بد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

ما از این پس در داخل خانه به هیچ تیمی حتی استقلال و پرسپولیس باج نمی‌دهیم. اگر همین بازی را در رشت و در خانه خودمان بازی می‌کردیم، می‌توانستیم برنده شویم چون این تیم خیلی از بازیکنان خود را از دست داده  و نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر شده است. البته جایگزین‌های خوبی داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: همیشه از بزرگان تیم تعریف کرده‌ام ولی امروز خیلی از آنها گله‌مند هستم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی پس از تساوی 2 - 2 پیکان برابر هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سنگینی شد. بازی را به دو بخش تقسیم می‌کنم، در نیمه اول از نحوه بازی تیمم غافلگیر شدم و 6،7 بازیکن ما روی فرم نبودند. به مرور زمان وقتی کار از کار گذشت بازیکنان ما به شرایط خوبی رسیدند.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم فرصت این را داشتیم که بازی را ببریم. تیمی که بازی باخته را برمی‌گرداند یعنی شخصیت خوبی دارد. همیشه از بزرگان تیم تعریف کرده‌ام ولی امروز خیلی از آنها گله‌مند هستم. توقع مربی این است وقتی در زمین مشکلی ایجاد می‌شود بازیکنان بزرگ واکنش نشان دهند ولی در 30 دقیقه اول این اتفاق نیفتاد و دو گل خوردیم.

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: امروز برای من دو سر برد بود، چون هوادار را خانه خودم می‌دانم و احترام زیادی برای مجموعه هوادار قائل هستم. به دوست بسیار خوبم مسعود شجاعی تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه مربیگری با ایده‌های خوشگلی که دارد، کیفش را ببریم!

عنایتی در واکنش به این موضوع که شاید تیمش به دلیل دور شدن از منطقه خطر انگیزه زیادی نداشته باشد، گفت: اول مصاحبه‌ام گِله خودم را اعلام کردم. اینجا تجربه باید به کمک ما بیاید. ما بازیکنان 17،18 ساله داریم. البته آنقدر از این بازی خوشحالم که بازیکن رده نوجوانان و جوانان می‌آید و گل می‌زند. آرش هاشمی در 15 دقیقه پایانی با فشار بازی خوب بازی می‌کند. باید برای شخصیت خودمان و روح پاک فوتبال بازی کنیم. ضمن اینکه هنوز شرایط‌مان صددرصد نیست و روی کاغذ گزینه سقوط هستیم. امیدوارم 30 دقیقه اول بازی درسی برای ما باشد که شرایط این چنینی را تجربه نکنیم. با کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می‌کنیم. با این حال، بازیکنان ما با کیفیت هستند و باید قدر خودشان را بدانند.

وی در رابطه با تعویض زودهنگام حامد پاکدل تصریح کرد: پاکدل یکی از بازیکنان تأثیرگذار ماست و حساب ویژه‌ای روی امثال او باز می‌کنیم اما برخی مواقع بازیکن روی فرم نیست. مربی کنار زمین نباید اجازه دهد بازیکن غرق شود. امروز روز خوب حامد پاکدل نبود ولی امتیازهای بسیار خوبی برای پیکان گرفته است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • تاکتیک تیم ملی برمبنای شوت بود/ به لحاظ تیمی خوب نبودیم
  • اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند