Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:11:14 GMT

تخریب برخی مناطق رودبار در پی وقوع سیل

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۰۴۵۱

تخریب برخی مناطق رودبار در پی وقوع سیل

فرماندار شهرستان رودبار با تایید خبر وقوع سیل، گفت: در پی بارش شدید باران در مناطق بالا دست شاهد وقوع سیلاب در روستاهای گنجه، دارستان و جوبن بودیم که باعث تخریب معابر روستایی شده است.

اسماعیل میرغضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تایید خبر وقوع سیل در شهرستان رودبار، اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در مناطق بالا دست شاهد وقوع سیلاب در روستاهای گنجه، دارستان و جوبن بودیم که بیشترین خسارت هم به روستای گنجه وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است، افزود: در روستای گنجه علاوه بر تخریب معابر روستایی، منازل مردم و دیواره‌ها هم از بین رفته است.

وی با بیان اینکه کارشناسان در حال برآورد اولیه خسارات وارد شده هستند، ادامه داد: گاز، برق و آب این مناطق قطع شده بود که برق در همان ابتدا وصل شده است.

میرغضنفری با اشاره به تشکیل ستاد بحران در شهرستان رودبار، گفت: نیروهای خدمات رسان در منطقه حاضر هستند و تلاش می‌کنند تا ظرف مدت 24 ساعت زندگی مردم به جریان عادی برگردد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سیل منطقه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع گرد و خاک موقت در برخی مناطق خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت : طی امروز تا اواسط وقت فردا با عبور موج ضعیفی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق (در ارتفاعات و مناطق شمال و شمال شرق استان) و احتمال بارش پراکنده (در بقیه مناطق استان) خواهیم بود.

وی افزود : همچنین در این ایام بویژه امشب وزش باد‌ها بویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی متوسط و همراه با تندباد‌های لحظه‌ای خواهد بود که برخاستن گرد و خاک موقت نیز دور از انتظار نیست.

روند افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد؛ و شمال خلیج فارس تا اوایل شنبه مواج است.

در شبانه روز گذشته آبادان با ۲۸.۵ و دهدز و ایذه با ۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۷.۴ وحداقل به ۱۴.۲ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

دیگر خبرها

  • وقوع ناپایداری‌های جوی در استان کرمان
  • سقف شیروانی برای هر مکانی مناسب نیست
  • پیش بینی وقوع گرد و غبار در خوزستان
  • احتمال وقوع گرد و خاک موقت در برخی مناطق خوزستان
  • پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری
  • تخریب پارکینگی که بر روی سیل برگردان احداث شده بود | خطر سیلاب از این مناطق تهران دور شد
  • داستان عجیب کشف اشیای عتیقه قبل از میلاد مسیح در گیلان +تصویر
  • (عکس) کشف اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان کشف شد