Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان-مدرسه خیّرساز روستای "دریابن" تالش با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نوسازی مدارس گیلان ؛ مدرسه خیّرساز روستای "دریابن اسالم" شهرستان تالش با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان،معاون عمرانی فرماندار ، بخشدار اسالم ،مدیر آموزش و پرورش تالش و جمعی از مسئولین و خیرین افتتاح شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مدرسه فوق که« رحمت » نام گذاری شده با دو کلاس درس و با زیربنای بالغ بر ۷۸ مترمربع با هزینه ۸۵ میلیون تومان توسط نیک‌اندیش ارجمند «علی نوری» احداث و در آغاز بهار دانش و فصل شکوفایی دانایی تقدیم دانش آموزان روستای دریابن شد .

شایان ذکر است ۱۲دانش آموزان این مدرسه،پیش از ساخت آن،در کانکس تحصیل می کردند و این برای دانش آموزان به خصوص در روزهای سرد زمستان بسیار سخت بود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان دانش آموزان را برای جنگ آماده می‌کند

وزیر آموزش آلمان در سخنانی مدارس این کشور را موظف دانست که دانش آموزان را برای بحران‌هایی از جمله وقوع جنگ آماده کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه اشترن آلمان، "بتینا استارک واتزینگر"، وزیر آموزش فدرال آلمان در سخنانی ، مدارس را موظف به آماده سازی جوانان برای جنگ دانست. این مقام آلمانی از حزب لیبرال دموکرات به روزنامه‌های گروه رسانه‌ای فونکه (شنبه) گفت: «جامعه در کل باید برای بحران‌ها به خوبی آماده شود - از همه‌گیری گرفته تا بلایای طبیعی و جنگ. وی تاکید کرد: "دفاع مدنی بسیار مهم است؛ این دفاع همچنین متعلق به مدارس است. هدف باید تقویت تاب آوری ما باشد."

"استارک واتزینگر" از برگزاری مانورهای دفاع مدنی در مدارس حمایت کرد و در این راستا به برنامه های انگلیس اشاره کرد. این وزیر آلمانی گفت: در این کشور مانورهای بلایا بخشی از زندگی روزمره در مدارس است. ما می توانیم از آن درس بگیریم. جوانان باید از تهدیدات آزادی آگاه باشند و بتوانند با خطرات مقابله کنند. این نباید یک موضوع جداگانه در مدرسه باشد اما باید یک محتوای آموزشی باشد.

وزیر آموزش آلمان همچنین از مدارس خواست تا "رابطه ای آرام با ارتش آلمان ایجاد کنند. این مقام آلمانی گفت: من فکر می کنم مهم است که افسران جوان به مدارس بیایند و گزارش دهند که ارتش آلمان برای امنیت ما چه می کند."

وزیر بهداشت آلمان هم اخیرا با توجه به تحولات جهانی و بخصوص حمله روسیه به اوکراین اعلام کرده که می‌خواهد سیستم بهداشت و درمان کشورش را برای درگیری های نظامی احتمالی آماده کند.

وی تاکید کرد: آلمان نه تنها باید خود را بهتر برای همه گیری های آینده آماده کند، بلکه باید برای فجایع بزرگ و درگیری های نظامی احتمالی نیز آماده شود. وزیر بهداشت آلمان اعلام کرد که که لایحه مربوطه را برای تابستان اعلام کرده است.

بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان نیز چندی پیش با تاکید بر اینکه متحدان غربی باید برای یک درگیری چند دهه‌ای با روسیه آماده شوند، خواستار افزایش هزینه‌های دفاعی بیش از هدف مد نظر ناتو شده است.

وزیر دفاع فدرال آلمان انتظار دارد که در سال‌های آینده نیاز به هزینه‌های دفاعی حتی بیشتر از دو درصد تولید ناخالص داخلی که توسط کشورهای عضو ناتو تعیین می‌شود، وجود داشته باشد.

وزیر دفاع آلمان همچنین در واکنش به اظهارات اخیر ضد ناتوی دونالد ترامپ ضمن خطرناک دانستن این مواضع گفته است که که اروپا باید انتظار هر چیزی را داشته باشد و بیشتر در زمینه دفاع از خود تلاش کند.

پیش از این هم وزیر دفاع آلمان در سخنانی با تاکید بر این که خطر جنگ در اروپا وجود دارد از آلمانی ها خواسته بود ذهنیت خود را درباره مسائل امنیتی تغییر داده و برای جنگ آماده شوند.

وی گفته بود : ما باید دوباره به این ایده عادت کنیم که ممکن است خطر جنگ در اروپا وجود داشته باشد و این بدان معناست که ما باید برای جنگ آماده شویم.

اعتراضات فعالان محیط زیست در بخش‌های مختلف آلمانرای منفی پارلمان آلمان به طرح ارسال موشک‌های تاروس به اوکراین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
  • آغاز ساخت چهار مدرسه در خنداب
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • آلمان دانش آموزان را برای جنگ آماده می‌کند
  • آسمانی شدن مادر شهید موسی عبدالعلی در شهرستان تالش
  • زمان تعطیلی مدارس اعلام شد؛ مدارس تا چه تاریخی دایر خواهد بود؟