Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:58:38 GMT

نیکوخصال: ۳۰ درصد بلیت‌های داربی فروخته شده است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۰۵۵۰

نیکوخصال: ۳۰ درصد بلیت‌های داربی فروخته شده است

مدیر ورزشگاه آزادی با بیان این که ۳۰ درصد بلیت‌ها برای داربی فروخته شده است، گفت: پس از فروش ۷۸ هزار بلیت، بلیت فروشی الکترونیکی شب چهارشنبه به اتمام می‌رسد.

فرهاد نیکوخصال در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: تا به امروز حدود ۳۰ درصد بلیت‌های داربی برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس فروخته شده است و منتظر هستیم تا اگر ظرفیت تماشاگران به ۷۸هزار نفر رسید، بلیت فروشی الکترونیکی را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین این احتمال وجود دارد که بلیت فروشی الکترونیکی پس از تکمیل ظرفیت شب چهارشنبه بسته شود.

او گفت: اگر ظرفیت ورزشگاه آزادی پر شود از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد که دیگر بلیت فروشی انجام نمی‌شود. بنابراین کسانی که دوست دارند بازی داربی را از نزدیک تماشا کنند بهتر است زودتر اقدام به تهیه بلیت کنند تا برای ورود به ورزشگاه دچار مشکل نشوند.

نیکوخصال در پاسخ به این پرسش که درهای ورزشگاه آزادی روز داربی چه ساعتی برای ورود هواداران باز خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: اگر تعداد هواداران مراجعه کننده زیاد باشد و سبب ایجاد تجمع شود، در غربی و شرقی ورزشگاه آزادی از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه برای حضور تماشاگران باز خواهد شد.

مدیر ورزشگاه آزادی هم‌چنین پیرامون این پرسش که آیا تمهیداتی از نظر اسکان برای هواداران شهرستانی انجام شده است یا خیر؟ اظهار کرد: چون بلیت فروشی امسال به صورت الکترونیکی است تمام کسانی که دوست دارند داربی را از ورزشگاه آزادی تماشا کنند باید بلیت خود را به صورت الکترونیکی تهیه کنند و یک یا دو ساعت قبل از شروع مسابقه به ورزشگاه آزادی بیایند. بنابراین کسانی که از قبل بلیت تهیه نکرده باشند امکان ورود به ورزشگاه را ندارند و از ورود آن‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: ما وظیفه نداریم به هواداران شهرستانی اسکان بدهیم. باید این مساله فرهنگ‌سازی شود تا تمام هواداران از هر نقطه‌ای از کشور که می‌خواهند برای تماشای بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس به تهران بیایند، یک تا دو ساعت قبل از شروع بازی با داشتن بلیت وارد ورزشگاه شوند.

مدیر ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: با تمهیدات خوبی که با شورای امنیت و نیروی انتظامی صورت گرفته است، امسال شاهد بازی خوبی و بدون حواشی خواهیم بود و تصور نمی‌کنم مشکل خاصی را از طرف هواداران دو تیم شاهد باشیم. به اعتقاد من در بازی داربی همیشه تماشاگران همکاری خوبی را با مسوولان داشتند و مسابقه در کمال آرامش و بدون حاشیه برگزار شده است.

نیکوخصال در پایان تاکید کرد: در روز پنج‌شنبه تنها کسانی امکان حضور در ورزشگاه آزادی را دارند که از قبل بلیت تهیه کرده باشند و اگر کسی بدون داشتن بلیت به ورزشگاه مراجعه کند از ورودش جلوگیری به عمل خواهد آمد. ضمن این که درهای اصلی وررزشگاه تا پایان بازی باز است و مشکلی برای تردد برای کسانی که بلیت دارند، وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام داربی 88 تهران ورزشگاه آزادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود

به گزارش ورزش سه، مصطفی زارعی رییس دپارتمان مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال درباره شرایط مالکیت جدید سرخابی‌ها صحبت کرد: فکر می‌کنم این بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امیدوار هستیم اتفاقات خوبی در آینده برای این دو باشگاه بیفتد. ما الان در وزارت اقتصاد این جلسه را برگزار می‌کنیم و شأن برگزاری این جلسه، نشان می‌دهد که قرار است اتفاق بزرگی در ورزش و اقتصاد بیفتد. ورزش ۲ درصد تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد که همسایه‌های ما برنامه‌شان برای ۳ سال آتی رسیدن به ۳ درصد است. این ورزش به عنوان یک صنعت پولساز و اقتصادی، جایگاهش را در دنیا پیدا کرده و جمهوری اسلامی هم می‌خواهد به این سمت و سو حرکت کند.

وی افزود: آغاز این حرکت واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی است. این مهمترین دغدغه‌های ما برای این دو باشگاه است که حل شد. من تمام مدارک را ارسال کردم و خوشبختانه در مورد این موضوع حرف و حدیثی باقی نمانده. انشالله باشگاه‌ها تلاش کنند تا دیگر مشکلات هم برطرف شود.

زارعی خاطرنشان کرد: اینکه هر دو باشگاه در این نقطه کنونی واگذار شده، نشان دهنده عزم جدی ماست که نه تنها در راستای حل کردن مشکل مجوز بوده، بلکه یک نگاه روبه جلو بوده. اگر یک باشگاه هم حل می‌شد از نگاه AFC مشکل حل می‌شد ولی این اتفاق میمون رخ داد که هر دو باشگاه واگذار شوند. امسال سال پایانی برای سهام این دو باشگاه است و انشالله این آغازی باشد که سرعت پیشرفت ما را بیشتر کند. جا دارد از همه همکاران در فدراسیون فوتبال و اعضای هیأت رییسه و آقای تاج تشکر کنم که بسیار پیگیر بودند به این نقطه برسیم. در تمام مدت ایام تعطیلات عید که باید به تعطیلات بگذرد، امسال این شرایط وجود نداشت و همواره در تلاش برای رایزنی بودند تا این اتفاق رخ بدهد.

او ادامه داد: در این چند سال که من حضور دارم، هر مدیری که به خصوصی سازی می‌آمد اولین جلسه‌اش را با فدراسیون فوتبال برگزار می‌کرد و فدراسیون دغدغه انتقال آن را داشت که حالا این مشکل شده و جای تشکر دارد. امروز که این مشکل حل می‌شود، وزارت ورزش به دنبال برطرف کردن مشکل دیگری است و امروز ما یک جلسه ۴ ساعته با مسئولان شرکت توسعه داشتیم تا استادیوم آزادی هم یک تکان اساسی را تجربه کند. همه ما متوجه اهمیت و اثرات اجتماعی و اقتصادی فوتبال نزد مردم شده‌ایم که من بسیار خرسندم که در این مسیر نقش کوچکی داشتم.

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)