Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@02:26:54 GMT

علی امیری: مشکل صنیعی‌فر صندلی VIP نیست

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۰۷۵۸

علی امیری: مشکل صنیعی‌فر صندلی VIP نیست

علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تأکید کرد که دلیل ناراحتی مالک این باشگاه پُر بودن جایگاه ویژه ورزشگاه وطنی در دیدار با استقلال نبوده است. ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه نساجی مازندران،‌ پس از پایان دیدار دو تیم نساجی و استقلال، فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه مازندرانی در مواجهه با خبرنگاران حرف‌هایی زد که بوی جدایی می‌داد و گفته شد عمده دلیل این دلسردی پُر بودن جایگاه VIP ورزشگاه شهید وطنی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد ناراحتی مالک این باشگاه گفت: من آنجا بودم. مشکل صنیعی‌فر اصلاً این حرف ها نبود که جایگاه VIP پُر شده یا افراد دیگری جای ایشان نشسته‌اند.

صنیعی‌فر: استخراج نفت ندارم و تا حدی که بتوانم جلو می‌روم

 

وی ادامه داد: صنیعی‌فر پیش‌تر به رئیس هیئت فوتبال استان اعلام کرده بود که تا سه هفته دیگر بیشتر نیستند و به جاست مسئولان استانی به حمایت از این تیم بر خیزند‌ که در عمل چنین اتفاقی نیفتاد. متأسفانه انتشار برخی اخبار تأمل برانگیز است. نساجی متعلق به صنیعی‌فر است و نیازی به استعفای ایشان نیست.‌

امیری خاطرنشان کرد: صنیعی‌فر با حمایت‌های مالی و معنوی خود تیم نساجی را پس از 24 سال به سطح اول فوتبال ایران و لیگ برتر برگرداند و عمده دلیل دلسردی او به عدم حمایت سایرین برمی‌گردد، نه جایگاه VIP. ایشان از سه هفته قبل به استاندار محترم استان مازندران، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهری اعلام کرد نهایتاً تا سه هفته دیگر قادر به تیمداری است و با این شرایط دیگر ادامه نخواهد داد. ‌صنیعی‌فر به تنهایی تیم نساجی را اداره کرد و همان طور که خودشان هم اعلام کردند با این شرایط اقتصادی دیگر چنین امکانی برای ایشان وجود ندارد. حالا نوبتی هم باشد نوبت مسئولان استان مازندران و شهر قائمشهر است که از نساجی حمایت کنند.

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران

دریافت 60 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مازندران دارای سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار است و پسروی آب دریای خزر طی سال های اخیر مشکلات زیادی را برای آن ایجاد کرده است.

کد خبر 6093722

دیگر خبرها

  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد