Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلنا؛ مدیر عامل شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امید پرواز با بیان اینکه وب سایت و اپلیکیشن امیدپرواز یکی از مناسب‌ترین راه‌های خرید اینترنتی ارزان ترین بلیط هواپیما است گفت: امیدپرواز با انتخاب شعار «خرید بلیط آنلاین، آسان، مطمئن،ارزان » و با سرلوحه قرار دادن احترام به حقوق مشتری اقدام به راه اندازی پشتیبانی ٢٤ساعته درتمامی ساعات شبانه روز حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نموده که کارشناسان آموزش دیده و حرفه ای پشتیبانی آنلاین امید پرواز در این بخش پاسخگوی مشتریان محترم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اپلیکیشن اندروید و ios امیدپرواز در حال حاضر بعنوان کامل ترین اپلیکیشن رزرو بلیط های داخلی و خارجی کشور می باشد افزود:

اپلیکیشن امید پرواز با قابلیت رزرو بلیط سیستمی و چارتر داخلی ١٣ ایرلاین فعال کشور، امکان رزرو بلیط های خارجی بیش از ٩٠٠ ایرلاین به سراسر نقاط جهان، قابلیت استفاده از  فیلتر پیشرفته ، امکان رزرو موقت بلیط و نیز قابلیت استرداد آنلاین بلیط و برگشت آنی وجه به حساب بانکی مشتری، یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی و پرطرفدار در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما است.

وی افزود: مسافرین با این اپلیکیشن می توانند کمترین نرخ بلیط هواپیما  را در هر مکان و زمانی بصورت آنلاین و بروز شده، تمامی پروازهای سیستمی و چارتری داخلی و خارجی را در اختیار داشته باشند و اقدام به خریدی "آسان، مطمئن و ارزان" نمایند.

وی ادامه داد: با این اپلیکیشن می توان به راحتی پرواز های سیستمی و چارتر را بر اساس مرتب سازی تاریخ و قیمت جستجو و با استفاده از امکان پرداخت آنلاین و اعتباری بلیط لحظه آخری را تهیه و اطلاعات آن را بلافاصله از طریق  ایمیل و تلفن همراه دریافت کرد. ضمنا امید پرواز صحت اطلاعات و تعهدات کلیه پروازهای داخلی و خارجی موجود بر روی وب سایت و اپلیکیشن را تضمین نموده تا کاربر محترم با اطمینان از خرید خود بتواند سفر آرام و بیادماندنی را تجربه کند، همچنین از طریق وب سایت امید پرواز می توان از تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی اطلاع پیدا کرد.

به گفته وی، امیدپرواز با نوآوری و خلاقیت در  ارائه خدمات مسافرتی  و گردشگری از جمله تهیه بلیط پروازهای سیستمی و چارتری داخلی و خارجی، برگزاری تورهای داخلی ، خارجی و ورودی ، صدور گواهینامه بین المللی و پلاک ترانزیت خودرو، چارتر نمودن پروازهای داخلی و خارجی، ارائه خدمات گردشگری به ادارات ، نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی و خدمات متنوع دیگر در حوزه صنعت گردشگری و هواپیمایی، توانسته چندین سال پیاپی بعنوان آژانس نمونه مورد تشویق مسئولین گردشگری کشور و مدیران شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی قرار گیرد و پر فروش ترین آژانس هواپیمایی خوزستان می باشد.

امید پرواز نمایندگی فروش شرکت های هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، امارات، قطر ایرویز، فلای دبی، ایر عربیا، و سایر ایرلاین های خارجی و نمایندگی فروش ایران ایر، ماهان، آسمان، کاسپین، کیش ایر، قشم ایر، زاگرس، معراج، سپهران، ایران ایر تور، آتا، تابان، کارون و سایر ایرلاین های داخلی را دارا می باشد.

مدیر عامل شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امید پرواز با توصیه به مسافرین محترم گفت:  اگر قصد مسافرت دارید حتما با مراجعه به وب سایت ما به نشانی  ‌ www.omidparvaz.com و یا دریافت اپلیکیشن اندروید و ios امید پرواز  از طریق کافه بازار ، سیب اپ و یا وب سایت ما، به آسانی از خدمات آن از جمله تهیه بلیط های داخلی و خارجی به سراسر نقاط ایران و جهان با نرخ های جذاب و ارزان بهرمند شوید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران و جهان خلاقیت قشم شرکت های دولتی خرید اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی هادی نجاتی با اشاره به اعمال برخی محدودیت‌های پروازی در این فرودگاه در شب گذشته افزود: در زمان کنونی تمام پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی تبریز طبق برنامه در حال انجام است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شماره تلفن گویای ۱۹۹ آماده پاسخگویی به مسافران در خصوص وضعیت پرواز‌های این فرودگاه است اظهار کرد: مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه تبریز از طریق این شماره یا مراجعه به سایت این فرودگاه از برنامه پرواز خود اطلاع کسب کنند.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پرواز‌های داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و ساخته شده است و به صورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی است.

این فرودگاه به دلیل واقع شدن در مرز و مسیر‌های هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پرواز‌های داخلی و بین المللی به خصوص پرواز‌های عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشور‌های آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز
  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com