Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:43:23 GMT

نمایش فرهنگی رزمی ستارگان درخشان ۴ در رشت آغاز شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۰۹۱۶

نمایش فرهنگی رزمی ستارگان درخشان ۴ در رشت آغاز شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

نمایش فرهنگی رزمی "ستارگان درخشان ۴" با هدف بررسی و بازسازی عملیات ثامن‌الائمه(ع) در دهکده مقاومت لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان آغاز شد. ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نمایش فرهنگی رزمی "ستارگان درخشان 4" با هدف بررسی و بازسازی عملیات ثامن‌الائمه(ع) و شکست حصر آبادان شب گذشته در دهکده مقاومت لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در حاشیه این مراسم در مقابل دوربین تسنیم حاضر شد و اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم تا با زبان هنر فرهنگ بسیجی و ولایتمداری را به جوانان منتقل کنیم.

سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی نمایش فرهنگی رزمی "ستارگان درخشان 4" را روایتی هنرمندان از قطعه‌ای از دفاع مقدس دانست و گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی درک فضای دفاع مقدس را برای مردم ملموس می‌کند.

وی با بیان اینکه اجرای یک نمایش یا ساخت یک فیلم می‌تواند به اندازه نوشتن چندین کتاب تاثیرگذار باشد خاطرنشان کرد: حضور چشمگیر مردم گیلان برای تماشای نمایش "ستارگان درخشان4" نشان از تاثیرگذاری آن دارد.

مسئول غرفه کودک و نوجوان نمایش فرهنگی رزمی "ستارگان درخشان 4" نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به تاثیرگذاری این نمایش بر روی قشر کودک و نوجوان افزود: ما تلاش می‌کنیم تا مفاهیم ایثار، شهادت و دفاع مقدس را با زبان کودکانه به این نسل منتقل کنیم.

فاطمه بردبار قرائت داستان‌های کودکانه و نمایش فیلم‌ها و انیمیشن‌های کودکانه با موضوع دفاع مقدس را بخشی از فعالیت‌های این غرفه دانست و افزود: از خانواده‌ها دعوت می‌کنیم تا همراه با فرزندانشان برای تماشای "نمایش ستارگان درخشان4" بیایند.

یکی از مخاطبان نمایش "ستارگان درخشان 4" نیز خاطرنشان کرد: این نمایش مشکلات کشور از ابتدای انقلاب تا امروز را نشان می‌دهد که ملت ایران توانستند با قدرت از آن‌‌ها عبور کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایش‌هایی قطعا تاثیر مثبتی در جامعه می گذارد تصریح کرد: ملت ایران همچون گذشته باز هم در مقابل مشکلات ایستادگی می‌‌کند.

به گزارش تسنیم، نمایش فرهنگی رزمی "ستارگان درخشان4" از 2 الی 9 مهرماه راس ساعت 20 در محل دهکده مقاومت لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان واقع در کیلومتر 4 جاده رشت به تهران اجرا می‌شود.

بازدید از این نمایش رایگان بوده وبرای عموم مردم آزاد است.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری