Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:57:54 GMT

متهم پرونده ایران صدرا به حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۱۰۱۷

متهم پرونده ایران صدرا به حبس محکوم شد

تهران- ایرنا- رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از صدور حکم متهم پرونده شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، عباس پوریانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پرونده یک متهم اصلی دارد که به اتهام خیانت در امانت و جعل اسناد به حبس محکوم شده است.
وی گفت: مبلغ اتهامی این متهم 15 میلیون و 806 هزار یورو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته حکم این متهم در مرحله اولیه قابل تجدیدنظر خواهی است.

* ادامه رسیدگی به پرونده دکل نفتی گمشده
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت: رسیدگی به پرونده دکل نفتی گمشده در مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی ادامه دارد.
وی افزود: اتهام متهمان این پرونده خیانت در امانت، ​سوء استفاده از اموال شرکت و تحصیل مال نامشروع است. تاکنون برای این پرونده حدود 10 جلسه دادگاه در مجتمع ویژه امور اقتصادی برگزار شده است.
رئیس محاکم عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد: با توجه به صحبتی که با رئیس شعبه رسیدگی کننده انجام شده زمان زیادی از رسیدگی پرونده نمانده و به زودی حکم متهمان صادر می شود.
اجتمام * 1003* 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دادگاه دادگستري تهران دكل نفتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج‌های تقلبی، متهم را به جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج با مشاهده مخلوط کردن برنج‌های تقلبی و بی کیفیت در کیسه‌های برنج درجه یک گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • کنعانی حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • از الزام به "مرده‌شویی" تا "ساخت آهنگ"/ مجازات تکمیلی و جایگزین حبس هم باید باضابطه باشد
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز