Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حادثه نخست روز گذشته(دوشنبه) واژگونی سواری ام.وی.ام در محور اتوبان ساوه به همدان بود که تلفات جانی نداشت، اما سه مصدوم برجای گذاشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه افزود: مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادی اورژانس غرق آباد به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی بیان کرد: سانحه سوم که شب گذشته رخ داد، برخورد یک دستگاه وانت پیکان با یک کامیون تریلر در اتوبان ساوه به همدان بود که چهار مصدوم بر جا گذاشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه خاطرنشان ساخت: متاسفانه بر اثر این حادثه دلخراش و شدت جراحت وارد شده به سرنشینان خودرو، دو نفر از مصدومین قبل از رسیدن به بیمارستان جان باختند.

وی تصریح کرد: دو مصدوم دیگر حادثه نیز توسط نیروهای امدادی اورژانس سیلیجرد و غرق آباد به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال داده شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه ادامه داد: سانحه سوم نیز که شب گذشته به وقع پیوست، واژگونی سواری پرشیا در جاده روستای احمدآباد ساوه بود که دو مصدوم برجای گذاشت.

عزیزی اضافه کرد: مصدومان این حادثه نیز توسط نیروهای امدادی اورژانس سلفچگان به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

کد خبر 4411991

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی ساوه سانحه تصادف ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس عاشورا مشهد مراسم عزاداری گرگان شهرکرد رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف پراید از جاده و سقوط به دره ۴ مصدوم بر جای گذاشت

خلفی گفت: در حادثه امروز یک دستگاه خودرو پراید پس از برخورد با ال ۹۰ از جاده منحرف و داخل دره سقوط کرد.

وی افزود: این حادثه در ۲۰۰ متری روستای امین آباد جاده برغان در شهرستان ساوجبلاغ اتفاق افتاد که بلافاصله ۲ تیم از امدادگران پایگاه امداد و نجات شهدای مدافع حرم به محل حادثه اعزام شدند.

خلفی اظهار کرد: نجاتگران این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی به ۲ نفر در محل حادثه درمان سرپایی ارائه دادند و ۲ مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس  به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده و سقوط به دره ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال
  • ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت
  • حوادث ترافیکی هفته گذشته جان ۵۱ نفر را گرفت
  • ۳ مصدوم در حادثه جاده آبادان به اهواز