Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@17:50:56 GMT

آقای کارگردان: هیچ علاقه‌ای به سینمای کمدی ندارم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۱۰۹۵

آقای کارگردان: هیچ علاقه‌ای به سینمای کمدی ندارم

رکنا: کارگردان فیلم ایتالیا ایتالیا گفت: شخصاً هیچ‌وقت علاقه‌ای به ساخت این نوع از کمدی بزن و بکوب ندارم. در کل اصلاً علاقه‌ای هم به سینمای کمدی ندارم.

کاوه صباغ‌زاده کارگردان جوان سینما Cinema درباره ساخت دومین فیلم خود و احتمال حضورش در جشنواره فیلم فجر گفت: نگارش فیلمنامه دومین اثر سینمایی‌ام را در دست دارم که هنوز به پایان نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترجیح من بر این است که فیلمی خوب بسازم تا اینکه صرفاً در جشنواره فیلم داشته باشم.

وی در مورد دیده نشدن فیلم در اکثر جشنواره‌ها و جشن‌های سینمایی افزود: هر جشن و یا جشنواره‌ای سلیقه خاص داوران آن مراسم را می‌طلبد و من به شخصه از دیده نشدن فیلمم در اینگونه مراسم استقبال می‌کنم، چون وقتی یک کارگردان فیلم اولی در جشنواره‌ها جایزه می‌گیرد فشار‌های روی وی برای ساخت فیلم بعدی بسیار زیاد خواهد شد.

کارگردان فیلم "ایتالیا ایتالیا" در مورد سینمای کمدی روز ایران را اینگونه بیان کرد: شخصاً هیچ‌وقت علاقه‌ای به ساخت این نوع از کمدی بزن و بکوب ندارم. در کل اصلاً علاقه‌ای هم به سینمای کمدی ندارم.

وی درباره رگه های کمدی اولین فیلم خود تاکید کرد: به عنوان مثال فیلم "ایتالیا ایتالیا" به هیچ عنوان کمدی نبود و شاید بتوان آن را فیلمی شاد و مفرح دانست که تماشاگر از دیدن آن لذت می‌برد.

صباغ زاده با اشاره به آثار سینمایی "وودی آلن" خاطرنشان کرد: کمدی مورد علاقه من بیشتر کمدی مورد نظر "وودی آلن" است. نوعی از کمدی که سرگرم کننده بوده و شما بعد از دیدن آن فیلم با حال خوبی از سینما خارج می‌شوید. در این نوع از کمدی اصراری بر خنداندن شما در این نوع از آثار وجود ندارد و من هم دوست دارم فیلم‌هایم را در همین سبک و سیاق بسازم و چنین کمدی‌هایی را می‌پسندم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / محمد حبیبی در مقابل خانه اش گلوله باران شد + عکس

حمله موشکی به قایق تفریحی بن سلمان + عکس

مردی امروز صبح در تقاطع نیایش ولیعصر خود را دار زد + عکس

خوردن گوشت 30 انسان توسط زن 42 ساله + عکس

جواب حمید به زن مهربانش این بود: دیگر دوستت ندارم!

پایان درگیری خانواده عروس و داماد در محضر با نذر عجیب صبا

قتل هولناک با 206 شیشه دودی / بازپرس ویژه قتل دست قاتل را خوانده بود + عکس

اقدام شرم آور شاهین 16 ساله با عروس خانم در شب جشن!

درخواست متفاوت مادر شهید که اشک مرد بازیگر سینما را در آورد +فیلم

خودکشی الناز در خانه مجردی آرش / در مجیدیه تهران رخ داد

اعتراف هولناک یک مرد به قتل زن حامله اش / این مرد وسواس داشت +عکس

کفترباز به خانه همسایه ها سرک می کشید !

وعده نوبخت برای ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار حقوق بگیر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز سینما Cinema فیلم جشنواره ایتالیا کارگردان فیلم علاقه کمدی عکس اهواز حادثه تروریستی اهواز حادثه تروریستی فیلم دختر حمله تروریستی اهواز حمله تروریستی ایران حادثه تروریستی به اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرنگار مهر، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، فیلم «اقیانوس پشت پنجره» ساخته بابک نبی زاده به مناسبت روز خلیج فارس به‌صورت همزمان در شانزده منطقه از استان هرمزگان، اکران می شود.

این فیلم، در هفته ملی خلیج فارس روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷، به صورت رایگان و همزمان در سالن های مراکز کانون پرورش فکری استان هرمزگان اکران خواهد شد. پس از اکران، تماشاگران در فضای اسکای روم ارتباط تصویری با کارگردان و عوامل اجرایی خواهند داشت.

«اقیانوس پشت پنجره» در آخرین حضور بین المللی خود موفق به دریافت «جایزه بزرگ بهترین فیلم کودک» از جشنواره «لکنو» هند شده است و پیش از این نیز جایزه بهترین فیلم کودک و نوجوان جشنواره کودک و نوجوان اصفهان (۱۳۹۸)، جایزه صلح جهانی کنوانسیون حقوق بشر(۲۰۲۰)، جایزه هیات داوران یونیسف از جشنواره کوک اصفهان (۲۰۲۰)، جایزه بهترین فیلم کودک جشنواره سانفرانسیسکو (۲۰۲۰)، بهترین فیلم کودک و نوجوان زیروپلاس روسیه (۲۰۲۱)، جایزه بهترین فیلم کودک کینولاب لهستان (۲۰۲۲) را کسب کرده است.

فیلم «اقیانوس پشت پنجره» داستان کودکان بومی و نیازمند جزیره ای زیبا و کوچک را روایت می کند که می خواهند با کارناوالی که تدارک دیده اند، با موسیقی سنتی و رقص و نمایش‌های آیینی، جزیره خود را به توریست‌های خارجی معرفی کنند و از این طریق درآمدی داشته باشند.

این فیلم، در تابستان سال ۱۳۹۸ در جزیره های قشم و هنگام ساخته شد و عوامل آن عبارتند از بازیگران: محمد آزادی، حدیثه کرمی، جعفر قاسمی، ایوب رحیمی، مهران مظفری، غلام رنجبر، سید طاهر عزیزپور، بهرام کمیجانی، نویسنده و کارگردان: بابک نبی زاده، تهیه کننده: سید جلال چاوشیان، مجری طرح: محمد رضا کریمی صارمی، مدیر فیلمبرداری: حمید مهرافروز، آهنگساز: محمد فرشته نژاد، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، تدوین: کاوه ایمانی، مدیر تولید: مهدی مددکار، پشتیبانی تولید: محمد حبیبی، صدابردار: جعفر علیان، عکس: مصطفی مهدوی، علی اکبر اسماعیلی، صداگذار: مهزیار یزدانی نیا، برنامه ریز: محمد حمیدی، دستیار اول کارگردان: حامد نوبری، منشی صحنه: نرگس مولوی، تصحیح رنگ و نور: علی شهریاری، گریم: داریوش صالحیان. هاشم جوری، پخش بین الملل: فاطمه محسنی، مدیر روابط عمومی: حمید حسین زاده.

کد خبر 6093073 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • تکنیک مهم نیست، دل فیلمساز را می‌خریم
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند