Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@08:40:24 GMT

جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۸ لغو شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۱۱۴۷

جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۸ لغو شد

به گزارش جهان نيوز، در پی جلسه اخیر هیئت اجرایی "اتحادیه جهانی کشتی" همزمان با رقابت های جوانان جهان در کشور اسلواکی، به دلیل نزدیک بودن زمان برگزاری مسابقات جهانی امسال با زمان مقرر برای برگزاری جام جهانی فرنگی در ایران، در نهایت تصمیم گرفته شد، جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2018 میلادی برگزار نشود.
  اتحادیه جهانی کشتی به دلیل برگزاری بازی های آسیایی جاکارتا، امسال مسابقات جهانی مجارستان را به جای شهریورماه اواخر مهرماه برگزار می کند و به همین دلیل کشورهای حاضر در جام جهانی کشتی فرنگی نیز اعلام کرده اند به دلیل فاصله کوتاه بین پایان رقابت های جهانی در اوایل آبان ماه با جام جهانی در اواسط آذرماه، نمی توانند شرایط مناسبی برای حضور در این رقابت ها داشته باشند، از اینرو متقاضی لغو جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۸ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از طرف دیگر فدراسیون کشتی ایران نیز به دلیل جایزه 110 هزار دلاری درنظر گرفته شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای تیم های برتر جام جهانی که با توجه به افزایش نرخ ارز در شرایط موجود، نیاز به چندین برابر تامین هزینه دارد، همچنین عدم اعمال تعهدات اجرایی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در آماده سازی سالن مسابقات و نیز عدم انجام تعهدات مالی و مشارکتی خود با فدراسیون کشتی در تأمین هزینه های مربوطه، پیشنهاد اتحادیه را پذیرفت و تلاش خود را معطوف به برگزاری جام های جهانی ۲۰۱۹ در مشهد و تهران خواهد کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود ؛ در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور حضور دارند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075320 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی