Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در پیام تسلیت خود به خانواده شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد افچنگی، برای این شهید بزرگوار از درگاه خداوند متعال آرزوی علو درجات و برای خانواده محترم وی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن کامل پیام استاندار به شرح زیر است: 
                                                                    
 وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا
 فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
 
خانواده محترم شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد افچنگی
با سلام و احترام 
شهادت حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد افچنگی ریاست محترم عقیدتی، سیاسی منطقه پدافند جنوب غرب کشور را در حادثه تلخ و تاسف بار تروریستی اهواز که به دست مزدوران قسی القلب به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند را صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت باری تعالی برای آن شهید بزرگوار، علو درجه و برای خانواده محترم و سایر بازماندگانن صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.     پیکر شهید افچنگی که 31 شهریور در عملیات تروریستی اهواز به شهادت رسیده بود پس از تشییع در این شهر وارد مشهد شد.
پیکر حجت الاسلام محمد افچنگی دیروز با حضور فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش پس از طواف در حرم مطهر رضوی به سبزوار منتقل شد.
مراسم تشییع این شهید بزرگوار امروز (سه شنبه) ساعت هشت و 30 دقیقه در سبزوار انجام شد و سپس به زادگاهش روستای افچنگ در 25 کیلومتری این شهر منتقل و در آنجا تدفین می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پیام تسلیت استاندار درگاه خداوند متعال قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس

ایسنا/ایلام هم‌زمان با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) استاندار ایلام با حضور در منزل شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس«محمدشفیع فیضی‌زاده» ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: هر چه داریم از برکت وجود شهداست و ادامه راه، آرمان، اهداف آنان و خدمت‌گذاری به مردم از انتظارات شهدا از ما است که در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم.
بهرام‌نیا افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.
استاندار ایلام یادآور شد: امروز که مصادف با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) است بعد از ۴۱ سال، شاهد شناسایی و تفحص پیکر این شهید والامقام هستیم. ما از خانواده شهدا تشکر و قدردانی داریم چرا که خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند.
وی با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در آن مقطع، از دنیا و مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به لقاءالله پیوست. 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده