Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@06:11:06 GMT

انفجار یک واحد مسکونی در شهرک شریعتی تهران

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۱۴۸۵

انفجار یک واحد مسکونی در شهرک شریعتی تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک واحد مسکونی در شهرک شریعتی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گزارش صدای ایران به نقل از میزان، جلال ملکی اظهار داشت :ساعت ۲:۲۴ دقیقه بامداد حادثه انفجار در یک خانه قدیمی درشهرک شریعتی خیابان ماهان به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. وی گفت:محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی به وسعت ۱۰۰ متر بود که انفجار در طبقه اول آن رخ داده بود. دو اتاق از منزل در اثر انفجار تخریب شده بود که در طبقه همکف آتش زیاد و در حال سرایت به بخش‌های بالایی ساختمان بود. ملکی افزود: آتش نشانان متوجه حضور افرادی در خانه شدند و فردی حدودا ۴۰ ساله که در محل انفجار قرار داشت و از ناحیه دو دست و صورت دچار سوختگی شده بود را از محل حادثه خارج کردند. همچنین آتش نشانان در طبقه بالا یک آقای شصت ساله و خانم هفتاد ساله را نیز به سلامت به پایین منتقل کردند. سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه دو دستگاه خودروی ۲۰۷ در حیاط منزل و خودروی شورلت که در مقابل خانه و درخیابان پارک شده بود نیز بر اثر پرت شدن شیشه و بخش‌های بتنی دیوار خسارت دیده بودند، گفت :به گفته کارشناس نشت گاز شهری از یکی از وسایل و جرقه ناگهانی باعث این انفجار اعلام شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: انفجار شهرک شریعتی تهران حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی

یک واحد مسکونی در بلوار ناصر حجازی دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۲:۳۵ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ را به محل حادثه واقع بلوار ناصر حجازی، خیابان منوچهری شمالی اعزام کرد. 

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش تقریبا تمام این ساختمان را در بر گرفته و درحال سرایت به واحدهای اطراف است. در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان برق و گاز کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری لوله‌های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در این ساختمان کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی در ساختمان محبوس نشده است. این حادثه خسارات جانی نداشت. 

دقایقی بعد نیز نیروهای آتش نشانی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند و پس از انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • جزئیات بیشتر از کشف ۸۰ خاور زباله در خانه یک میلیاردر