Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام زمانی که کوین سیستروم و مایک کرایگر روی پروژه چندمنظوره اBurbn کار می‌کردند گسترش یافت. مایک کرایگر باور داشت که پروژه Burbn شبیه به برنامه فوراسکوئر است با این تفاوت که می‌تواند ویژگی‌های بیشتری داشته باشد. سپس تمرکز پروژه Burbn برای اشتراک‌گذاری تصاویر ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین نسخه اینستاگرام در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. این سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰۰ میلیون کاربر تا دسامبر ۲۰۱۴ رسید.

اینستاگرام که در دسته‌ی نرم‌افزارهای محبوب فضای مجازی است با اتفاقی عجیب رو به رو شد. «کوین سیستروم» و «مایک کریگر»، موسسان این شرکت از سمت خود استعفا دادند. آن‌ها از سال 2010 که این نرم‌افزار را به جهانیان معرفی کردند تا به امروز در حال توسعه دادن این نرم‌افزار بودند. این دو فرد توانستند با علم و خلاقیت خود و همکارانشان تعداد افرادی که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند را از 13 نفر به میلیون‌ها نفر برسانند.


آن‌ها درباره علت استعفای خود چنین گفتند : "برنامه ما این است که برای بررسی مجدد خلاقیت و حس کنجاویمان کمی به خودمان زمان بدهیم. به منظور توسعه موارد جدید علاوه بر کناره گیری از این سمت باید ایده‌های الهام بخش را درک کرده و با نیازهای دنیا هماهنگ کنیم."
اینستاگرام را می‌توان بهترین خرید فیس‌بوک دانست. این نرم‌افزار با داشتن بنیان‌گذاران باهوش و همیاری فیس‌بوک توانسته است محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کند.


همچنین مارک زاکربرگ بنیان‌گذار فیس‌بوک در واکنش به استعفای این دو فرد گفت: " کوین و مایک دو رهبر محصول فوق العاده اند و اینستاگرام نیز بازتاب دهنده استعداد و خلاقیت آنها است. من در طول شش سال گذشته چیزهای زیادی از آنها یاد گرفته ام و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم."

بیشتر بخوانید: نرم‌افزاری که زبان اشاره را همزمان ترجمه می‌کند +فیلم

انتهای پیام/

موسسان اینستاگرام استعفا دادند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردز و واتس‌اپ از اپ‌استور چین حذف شد

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گزارش کرد شرکت اپل به درخواست چین پیام‌رسان واتس‌اپ و شبکه‌اجتماعی تردز را از فروشگاه اینترنتی نرم‌افزار خود در این کشور حذف کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیش‌تر نرم‌افزار‌های سیگنال، تلگرام و لاین هم از این فروشگاه حذف شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تردز و واتس‌اپ از اپ‌استور چین حذف شد
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • خلاقیت در عرضه ماست (+عکس)